h1

concluzii la desfacerea pomului de crăciun

04/01/2009

\"happy new year\"gata, azi am desfăcut brăduţul se mai simte mirosul de sălbăticie şi de copilărie în casă, însă pe covor se văd urmele plecării: ace de molid uscate pe care îmi voi înţepa tălpile încă vreo două trei zile, eu zâmbesc amar, îl mai aştept un an şi între timp redevin adult, însă piticii plâng după verde-ca-pădurea şi după moşul de nea.
gata şi cu ţopăiala de revelion, anul acesta cred că am recuperat patru ani de neîntrebuinţare 100 % a un metru de picioare. am dansat toată noaptea nu mă interesa decât sportul pe ring, lovitura cu piciorul de podeaua din poveste (asta pentru ca am reuşit să rup una pereche pantofi negri cu toc eu şi fetele lui Verde împărat) şi… ca să ies din registrul copilăriei, trebuie să îmi amintesc de oscilaţia tango/ teatru/ … at first dance (sau mai bine zis picat cu tronc de la primul pas), mai explicit am improvizat cu un oareşcare făt-danseur tangoul roxanei (Moulin rouge). dincolo de senzualitatatea cuvintelor şi paşilor de dans nicio atingere, doar o puternică atracţie coregrafic-cinefilă asemeni tandreţei din Hana-bi, în pofida violenţei de fond.
acum trec de la prinţese verzi şi litere stacojii, la lady chocolate, mă rotunjesc de zor cu baci di perugina până la profunzimea formelor şi reducerea stresului. am şi o parte lirică în ciocolăţica mea, staniolul care conţine un mesaj poetic din Rostand: „qu’-est ce qu’un baiser?une apostrophe rose sur la phrase je t’aime” sau „pour écrire sur une femme il faut mouiller la plume dans l’arc en ciel” .
în concluzie: „la multe kilograme şi versuri romantice” că poate şi la anul mai dansez un tango (la trecerea spre 2010 aş încerca tangoul din Scent of a women)
apropo de 2009… în pregătire…”my to do list”
va urma

Lasă un răspuns

  • cadran

    Ianuarie 2009
    L M M M V S D
        Feb »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Ianuarie 2009
    L M M M V S D
        Feb »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
