h1

gala’s wishlist

08/01/2009

În prima săptămână din noul an ne luăm toţi angajamente, ne străduim să organizăm un an diferit. Am adunat şi eu dorinţe şi mici neîmpliniri într-o listă pe care sper să o materializez până la sfârşitul anului, sub o formă sau alta. Au ieşit la numărătoare 20 de vise:

1. de câte ori sunt în impas să spun „silencio” (remember moulholland drive)
2. să merg la carnavalul de la Veneţia
3. să văd Londra iarna
4. să dansez mai mult decât anii trecuţi
5. să fac un curs de flamenco
6. să ajung măcar la 5 mănăstiri la care nu am mai fost
7. să scriu cel puţin zece gânduri pe zi idee/poezie /eseu/ jurnal
8. de citit :
• José Saramago Pluta de piatră
• Edward Gordon Craig Index to the Story of my Days
• Beckett The lost ones
• Orhan Pamuk Cartea neagră
• Ruxandra Cesereanu & Andrei Codrescu Submarinul Iertat
• în fiecare zi o pagină din biblie
• în fiecare zi un capitol dintr-o carte clasică
• în fiecare zi un capitol dintr-o carte care mi-a plăcut cândva
• în fiecare zi un articol dintr-un blog necunoscut

9. să vizionez în fiecare zi un videoclip nou
10. să mă joc de-a : “mama-lama”
11. să-mi notez toate visele pe care mi le amintesc
12. să scriu în continuare despre femeia în negru
13. să văd cât mai multe filme japoneze
14. să revăd toate filmele lui Lynch şi Kubrick
15. să fac arborele genealogic al familiei
16. să ascult 10 minute de jazz pur în fiecare seară
17. sa fac un film de scurt metraj
18. să văd toate filmele anilor 2000 care merită văzute
19. să joc bowling
20. să petrec o noapte în deşert sau o noapte albă în Sankt Petersburg

iar înainte de toate GET THE JOY in the life of a totally stranger.
Lista rămâne deschisă, cine are sugestii să le scrie, le accept cu inima deschisă, cine nu, poate ne împărtăşeşte din visele lui/ei.

5 comentarii

  1. Succes, Gala, cu noul blog.
    Mie imi place mai mai mult celalalt ( să nu te superi!)🙂
    M-am atașat de el :))

    Have a nice day


  2. merci, andi
    am vrut să fac o diferenţiere între „artă” şi „poveste”😉
    şi mie îmi e mai aproape de suflet celălalt🙂, aici însă pot împărţi mai uşor micile mele atracţii multimedia🙂
    nice day you too


  3. si de la Venetia am ajuns la Gianna Nannini
    multumesc
    NB


  4. nice trip cristinutza
    buna de pus la to do list🙂
    la venetia cu gianna nannini


  5. […] rolul celei care nu cuvântă, cu mască şi fără mască. De ce cu mască ? Cei ce aţi citit lista de dorinţe a Galei ştiţi că vrea la carnavalul de la […]



Lasă un răspuns

  • cadran

    Ianuarie 2009
    L M M M V S D
        Feb »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Ianuarie 2009
    L M M M V S D
        Feb »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
