h1

un lotus pentru bapu

30/01/2009

Am început văd o serie de „aniversări”, nu-mi dau prea bine seama de ce şi cum, realizez însă, că nu mă pot abţine să nu amintesc că se împlinesc n ani de la moartea lui x sau n ani de la naşterea lui y. Pentru mine x şi y sunt o mică parte din comoara pe care o ascund undeva într-o cameră artrială cerebrală, sunt un sunet de trâmbiţă care îmi trezeşte imaginaţia şi sensibilitatea la viaţă.
Vorbind despre aceste „ecuaţii” cu personalităţi cunoscute şi totuşi necunoscute mă eliberez oarecum de secrete, îmi pun sufletul pe tavă. Vreau să cred că amintind despre aceşti oameni încadraţi în categoria „cei mai iubiţi dintre pământeni” reuşesc să îi fac şi pe alţii să-i îndrăgească, în plus acesta este modul meu de a le transmite un „mulţumesc pentru că-mi ridicaţi scala valorică o treaptă mai sus în fiecare zi”.
Astăzi am vrut să amintesc doar de un tată (bapu) cu suflet mare (mahatma) : Mohandas Karamchand Gandhi

mahatma gandhi

mahatma gandhi

de la al cărui asasinat se împlinesc azi 61 de ani, nu vreau să spun mai multe despre acest apostol al păcii şi al inimilor, doar închid ochii şi mă văd pe malul Gangelui în timpul unei ceremonii AArti profitând de dragoste şi împăcare sufletească în spiritul lui Gandhi.
Astăzi să încercăm să ne gândim mai mult la unul dintre citatele sale: „Viaţa este un mister care trebuie trăit, nu o problemă care trebuie rezolvată.”

2 comentarii

  1. frumos spus
    daca am sti de la inceput ca nu trebuie sa rezolvam problema ar fi mult mai usor ca n-am mai pierde timpul, viata e atat de scurta si in loc sa o traim pierdem timpul rezolvand probleme😀


  2. niciodata nu e prea tarziu🙂
    mai bine dezlegam mistere de azi inainte🙂



Lasă un răspuns

  • cadran

    Ianuarie 2009
    L M M M V S D
        Feb »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Ianuarie 2009
    L M M M V S D
        Feb »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
