h1

trei păsări pline cu fericire

06/02/2009

Astăzi fac o trecere de la libertatea Radei la seninătate. Aş vrea să cântăm cu toţii aşa:
„Don’t worry about a thing,
cause every little thing gonna be all right.
Singing: don’t worry about a thing,
cause every little thing gonna be all right!

Rise up this morning,
Smile with the rising sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singing sweet songs
Of melodies pure and true,
Saying, (this is my message to you-ou-ou:)

Singing: don’t worry about a thing,
cause every little thing gonna be all right.
Singing: don’t worry (don’t worry) about a thing,
cause every little thing gonna be all right!

Rise up this mornin,
Smiled with the risin sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin sweet songs
Of melodies pure and true,
Saying, this is my message to you-ou-ou:

Singin: don’t worry about a thing, worry about a thing, oh!
Every little thing gonna be all right. don’t worry!
Singing: don’t worry about a thing – I won’t worry!
cause every little thing gonna be all right.”
Recunoaşteţi desigur „Three Little Birds „ şi pe Bob Marley

bob marley

bob marley

puţină filosofie rasta ne va însenina ziua🙂 căci 6 februarie e data la care s-a născut Bob Marley şi nu numai, astăzi e ziua Andreei, „La mulţi ani, Deea!” îţi dedic acest post, norocoaso, Bob Marley să-ţi cânte în fiecare dimineaţă: „don’t worry about a thing,
cause every little thing gonna be all right ”
Iar ” I and I” poate reuşim să ne imaginăm cum ar fi să ne începem fiecare dimineaţă cu zâmbetul pe buze:

6 comentarii

  1. Poate n-o să chiar cânt(am avut o zi grea), dar o să mă gândesc la culorile libertății lui …muzicale🙂 Cred că a fost un om minunat, desi, fireste, nu inteleg chiar toate elementele culturii lui…
    Mă bucur ca stii să-l sărbătorești si pe el, Gala!
    Have fun, man!😀


  2. Am reusit sa ascult si eu in sfarsit cadoul de ziua mea. Multumesc Gala. Esti intr-adevar extraordinara.Mi-ai pus un zambet mare pe fata. Pe pup


  3. I and I vom învăţa să-l ascultăm şi chiar dacă nu înţelegem cultura lui în totalitate important e să simţim o parte din „love is my religion”
    mercic de trecere Andi


  4. Deea!!!!
    asa pui, ca am inceput cheful in cinstea ta de trei zile, dar nu-i nimic sarbatorim trei zile si trei nopti🙂
    sa-ti ramana zambetul pe fata, ba chiar sa ti sa traga si la suflet:)
    La multi ani si have a Bob Marley sunny day🙂


  5. ba eu am sa cant si am sa zambesc😀 pentru ca are dreptate ne facem prea multe griji si pierdem din vedere ce este mai important: sa traim cu adevarat😉


  6. asa cristinutza sa continuam ideea din articolul cu gandhi: „viata e un mister care trebuie trait nu o problema de rezolvat” mercic de completare🙂



Lasă un răspuns

  • cadran

    Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
