h1

carnaval-concurs de măşti Ziua îndrăgostiţilor de artă

14/02/2009

Aţi citit remember-urile galei legate de Valentine’s Day, probabil aţi văzut şi wishlist-ul în care visa Veneţia şi mai mult ca sigur aţi aflat despre carnaval.
Nu sunt exact fan ziua îndrăgostiţilor, pentru mine 14 februarie are mai mult tangenţă cu sărbătoarea mult visată carnavalul de la Veneţia.
Şi cum nici anul acesta nu am norocul de a mă găsi în Italia, nici măcar şansa de a organiza un carnaval parizian, am decis să deschid un carnaval bloggăresc.
Pentru asta am nevoie de prezenţa şi dorinţa voastră a prietenilor, cititorilor şi trecătorilor.Cum bănuiesc că majoritatea veţi sărbători astăzi ziua îndrăgostiţilor vă anunţ că acest carnaval bloggăresc va dura două zile.
Intrarea este liberă, intră cine vrea şi iese cine nu mai poate.
Ţinuta obligatorie: mască, pelerină şi nickname ( vă rog să aveţi grijă în alegerea pe care o faceţi să nu amintiţi de numele real sau username-ul de blog)
Ora de deschidere este 12 PM /14 februarie ora de închidere ora 0 /16 februarie (GMT+1).
Vom avea mâncare şi băutură la alegere, muzica de asemenea, dedicaţii muzicale pentru toate costumele şi nu în ultimul rând un concurs pentru cea mai bună mască.

masque-venise

masque-venise

Cel mai impresionant personaj va primi drept premiu un film la alegere din colecţia galei trimis prin mail în format rar şi 3 cărţi poştale pariziene trimise la domiciliu dacă înmânarea personală nu este posibilă.
După cum spune şi titlul e vorba de carnavalul îndrăgostiţilor de artă deci vă propun să decretăm tema principală: cele 7 arte.
Vă aştept pe toţi iubitori de carnaval, iubitori de artă, iubitori de dragoste, iubitori de ziua de azi să facem un altfel de Saint Valentine cu jumătatea sau fără jumătatea pereche însă cu multă dragoste şi bună dispoziţie

UPDATE
Cele Şapte arte:
1. arhitectura
2. sculptura
3. pictura
4. muzica
5. dansul
6. poezia
7. cinematografia

Măştile:

1.Il medico della peste

il medico-della-pesta

il medico-della-pesta

o mască inventată în momentul epidemiei de ciumă pentru a proteja medicii de microbi, astfel nasul măştii era umplut cu „herbes de Provence”, mască a fost utilizată mai târziu în teatru pentru a ridiculiza, personajul având discursuri pline de grandilocvenţă.
2.Veronica Franco
veronica franco

veronica franco

la curtigiana onesta, curtezană plină de cultură şi stil, dar care făcea comerţ cu şarmul său.A fost amanta regelui Henry III al Franţei, poetă şi una dintre cele mai faimoase curtezane veneţiene, istorisirile neoficiale spun despre ea ca ar fi fost purtată la petreceri pe tăvi imense de argint pe care se odihnea toată splendoarea nudului său, iar în „Dangerous Beauty ” în duelul poetic afirmă: „I confess I ** divinely those who love… and well opine me.”

3.Anne Boleyn

anne boleyn

anne boleyn

marchiză de Pembroke, regină consoartă a Angliei şi mamă a Elisebeth-ei I mai târziu, a fost decapitată pentru înaltă trădare şi adulter, dar devine ulterior unul dintre martirii protestanţi .

4.Orangina

lulu orangina

lulu orangina

pasărea cu cioc de portocală care ne prepară salata de fructe
5. veneziana
veneziana

veneziana

ne aduce bucăţi melancolice din Veneţia şi actori îndrăgiţi în suflete

6.Contesa de Bathory

erszebet bathory

erszebet bathory

contesa sângeroasă care se înfățițează rar, dar sângeros cu umerii goi de primăvară a lui Boticelli şi spune despre sine: „nu mănânc ciocolată – doar fetitze tinere și naive ca și dragostea.
ah, și câte un bărbat brunet de două ori pe săptămână. ”

7. Minotaurul

le minotaure

le minotaure

creatură fabuloasă jumătate om jumătate taur, închis în labirintul lui Minos, a fost ucis de Tezeu cu ajutorul unei săbii magice dată de Ariadna.

8.Casanova

casanova

casanova

un veneţian în toată puterea cuvântului, care a jucat mai multe roluri: impostor, erudit, scriitor, escroc, magician,spion, diplomat şi aventurier, a fost cunoscut ca simbol al seductorului; şi-a sfârşit viaţa ca bibliotecar în Boemia nu înainte de a-şi redacta memoriile.

164 comentarii

  1. […] bcarnaval/b-concurs de măşti Ziua îndrăgostiţilor de artă « Lemondegala […]


  2. am sa incep prin a va trimite o gondola care sa va recupereze din toate colturile virtuale si sa va aduca la carnaval

    CALATORIE PLACUTA !


  3. si un gondolier sa va cante pe tot parcursul drumului

    acum merg sa-mi pregatesc tinuta


  4. Che fate, belli di Pariggi??🙂
    Volete che la vostra vita sia allegra? Cantamo, balliamo’nsieme, tutti pazzi per amore!! Siette TUTTI invitati…………………..
    Felice Carnevale!!!:)


  5. parisul catre iubitorii de arta🙂
    fugi si te costumeaza incepe parada mastilor
    bun venit in venetia virtuala🙂


  6. secolul meu e secolul xvi
    sunt in venetia
    sunt o curtezana cunoscuta
    si o poeta apreciata


  7. hello have I missed anything?


  8. tocmai intra mastile
    bun venit la parada


  9. eu am primit la intrare ciocolata
    se pare ca e din partea casei pentru toata lumea
    pofta buna


  10. […] acceptat cu bucurie să particip la carnavalul propus de Gala. Dat fiind faptul că aveam deja o mască, urma să ofer şi eu un dicteu automat. Dar acesta nu va […]


  11. Salutare, iată bucata mea de carnaval, aşa cum am promis.😉

    http://prosperolog.wordpress.com/2009/02/14/la-carnaval/


  12. nus ce are masca mea, cade mereu:)


  13. mai bine fara cap, nu? m-am obisnuit deja:)


  14. Mi-ar face plăcere să stau pe toată durata carnavalului, dar am de făcut pregătiri de plecare. Aştept un gondolier să mă ducă pînă în centrul ţării.🙂


  15. Gala, sper să îţi placă.🙂


  16. pt Gala un gind muzical…


  17. Prospero
    carnavalul dureaza pana maine noapte
    daca ai timp printre gondole te mai astept
    intre timp noi ne mutam de aici la tine
    mai furam putina muzica un strop de delir
    mai inchinam o cupa cu sampanie
    daca te intorci cauta masca de concurs🙂


  18. sau sa o consideram pe cea de doctor?


  19. ah anne
    cred ca harpa aceea o sa ne vrajeasca pe toti buna intrare pe taramul misterios al carnavalului
    sa treceti pe la prospero ne-a lasat surprize acolo
    http://prosperolog.wordpress.com/2009/02/14/la-carnaval/#comment-6


  20. e o singura problema cred ca ne dam de gol
    cu trimiterile spre blog sau cu avatarul
    asa ca as schimba concursul din cel mai de nerecunoscut personaj sa facem cel mai reusit personaj chiar daca vom cunoaste identitatea celui de dupa masca🙂
    sunteti de acord?


  21. pentru anne si pentru prospero
    un strop de veronica franco

    asteptam intrarea tuturor mastilor si apoi va invit la un duel poetic


  22. queen anne
    special pentru your higness


  23. Eu mai trec din cînd în cînd pe aici. În plus, îmi place că s-a creat atmosfera aceasta de medieval. Mai arunc eu doi bulgări.🙂 http://www.youtube.com/watch?v=uu1Z2PoaE5I


  24. asa de incalzire
    cate o cupa pentru fiecare atentie sa nu daramam piramida🙂


  25. prospero inca o regina
    cred ca cel mai serios personaj de pana acum🙂
    muzica de milioane
    va asteptam si la dans
    un menuet? http://www.youtube.com/watch?v=5_z9X3T3_qQ


  26. daca ati inceput sa dansati
    mai serviti o cupa cu sampanie
    si apoi mai inspirati-va din dansul regelui


  27. pauza de masa

    pofta buna sa aveti
    se pare ca unele masti nu au prins gondola de la ora 12
    am sa mai trimit una la ora 15


  28. iata Carnavalul meu, unul savuros:

    si un filmulet „obraznic” dar muzical, totul se trage de la fructele „ambetante”… http://www.youtube.com/watch?v=rajxCqp-EiQ


  29. multumim de desert orangina🙂
    ne lingem pe degete:)


  30. Ce ziceţi de o salată italiană? http://www.trilulilu.ro/buchwald/590ca82c74a408


  31. salata de masti à la Italia cu prieteni si cantareti
    multumim doctore🙂
    forte fortissimo sa ne pregatim de sculptura🙂
    azi e aniversarea lui oscar han v-as aduce aminte de sarutul lui



  32. eu sunt deja aici, veniti si voi?



  33. menuetul reginei dedicatie pentru queen anne🙂
    veneziana venim fa un tur cu gondola spre dreapta sa ne iei si pe noi si trimite-ne o poza cu tine🙂


  34. si putina muzica


  35. ah aida ne lipseste e drept veneziana🙂
    oare cine se incumeta sa ne-o intrupeze ?


  36. Un mic rondo veneţian… http://www.youtube.com/watch?v=wicXX-7QJDI&feature=related


  37. doctore iti raspun cu suflet bolnav de elefant care s-a invartit prea mult in bolerouri

    declar deschis duelul poetic

    „arunc manusa elefantului
    sa scoata masti
    sa piarda dansuri
    e carnavalul de iubire
    si pahiderme imi dorm in palme”



  38. iata si masca


  39. cartuşeria de la capătul nopţii

    amoranina, dulcinea
    adevărata împărăteasă peste logodnice şi amante

    respir amoranină
    am saci de amoranină în creier şi în ficat
    pulberi de amoranină pe paginile rămase atât de nescrise şi goale

    inspir amoranină
    într-un bistro de pe Rue Saint Sabin
    spre disperarea bărbaţilor care aşteaptă la capătul nopţii
    cartuşeria epuizată

    stau cu tine la o masă mare cu un sfeşnic roşu
    amoranina ne lustruieşte pe tăcute umbrele

    măştile noastre nu vorbesc prea multe
    măştile noastre coborâte din mansarde ne-au ajuns tocmai jos la picioare

    “nu trebuie să ştii. ajunge doar să simţi.
    limba mea adunând utopii
    te atinge
    te încearcă”

    Dan Mircea CIPARIU

    P.S. Vivat literatura! Vivat Carnavalul!


  40. Salutam masca fara masca , salutam maestrul care ne onoreaza cea de-a sasea arta cu un poem de carnaval si amor
    vivat carnavalul literar!
    vivat amoranina!


  41. still dancing? sorry I’m late, I had to wait for Henry to change his religion!:)


  42. se înfățițează rar dar sângeros cu umerii goi de primăvară a lui Boticelli. nu mănânc ciocolată – doar fetitze tinere și naive🙂. ca și dragostea.
    ah, și câte un bărbat brunet de două ori pe săptămână.🙂
    ce frumos e aici la voi

    măștile
    dansează în jurul dorințelor
    nicio literatură nu te poate ajuta să ieși din febra
    tăcerii
    mă lași în genunchi și valsezi.azi e ziua ta.
    îmi vei da noaptea drept răsplată


  43. pana se aduna doritorii de duel poetic
    va propun un moment de teatru


  44. elisabeth batory,
    tu esti eu sau eu sunt tu?
    extraordinar si el mananca fetite tinere si naive
    http://mariusbodochi.wordpress.com/video/marius-bodochi-intr-un-fragment-din-cezar-si-cleopatra-de-george-bernard-shaw/


  45. Bun venit madame bathory
    ne bucuram ca-ti place pe la noi
    frumos raspuns
    duelul continua
    queen anne
    daca l-ai lamurit pe henry poate te duelezi cu noi in versuri


  46. veneziana multumim de teatru🙂
    facem si carnavalul crimelor lirice🙂


  47. special pentru contesa sangeroasa sau pentru cei care vor sa o cunoasca


  48. rasplata să-ţi fie pâinea cea caldă
    şi sângele fetei de ieri
    să fie din nou fierbinte

    literatura te scrie
    iteratura te mănancă
    literatura te iartă

    contesă
    în seara asta îţi fur pielea zbârcită
    fără pahiderme
    mâinile devin albe


  49. va propun o vizita imaginara la Versailles ca un inceput de pasi spre prima arta arhitectura


  50. du donjon du roi soleil
    le minotaure sort se divertir
    au royaume des âmes libertines

    je vais me fondre dans votre parade
    pléthorique de lyrisme et mystères
    sous l’œil du baisé enveloppant
    du tandem d’Oscar Han

    la foule m’éloigne de cette crainte
    envahissante et sauvage
    surnommée „la danse des sabres”


  51. http://finamar.blogspot.com/
    cateva imagini de la punerea in scena, in versiune brasoveana, a piesei lui Caragiale…

    Lumini si umbre,
    reflexii in oglinda,
    zambete, dorinte, vise,
    vorbe goale si cu miez,
    culori vii,
    nepuse inca pe un sevalet,
    jocul cu margelele de sticla,
    o masca si alta masca,
    muzica-n surdina,
    atingerile,
    priviri furise
    si-o lacrima in coltul ochiului
    cand totul s-a sfarsit…


  52. Servus Gala…
    Minunata idee… M.as fi ascuns si eu in spatele unei masti venetiene sau a unei masti de ceara ori poate chiar a unei masti de lut sau de argint… dar carnaval insotit de-o asa migrena… cine-a mai vazut?
    Insa as fi fost acolo, cel cu masca de argint si as ascultat cu voi poate asa, in dans: http://www.youtube.com/watch?v=MqDW76SRklQ

    Multumesc.
    O zi cu soare iti doresc


  53. minotaure
    frumoase versuri
    o intrare de milioane
    ai un personaj pe cinste
    in plus o surpriza mare dansul sabiilor:)
    orangina
    multumim de momentul de teatru
    si de ciocolata cu poezie
    si mi-ai amintit de ceva drag mie jocul
    as vrea sa va provoc la o dezbatere despre jocuri artistice…pana unde arta poate fi joaca?
    flavius
    imi pare rau de migrena cred ca de la masca se trage
    carnavalul dureaza pana la noapte
    poti sa aduci masca de argint si astazi multimea te asteapta
    as vrea sa va anunt ca asteptam sosirea unui personaj drag si misterios


  54. Ion Minulescu
    ________________________________________
    Într-un bazar sentimental

    Stofe vechi, o mandolină,
    Un Cézanne şi doi Gauguin,
    Patru măşti de bronz:
    Beethoven, Berlioz, Wagner, Chopin,
    O sofa arabă, două vechi icoane bizantine,
    Un potir de-argint, mai multe vase vechi de Saxa, pline
    Cu mimoza, tamburine spaniole, lampioane
    Japoneze, trei foteluri cu inscripţii musulmane,
    „Fleurs du mal” legate-n piele de Cordova,
    Şi pe pian:
    Charles Baudelaire şi-alături Villiers de l’Isle-Adam…

    Toate sunt ca şi-altădată…
    O, bazar sentimental!…
    Toate sunt ca la plecarea mea – dantelă şi cristal…

    Şi cu toate-acestea, câte tocuri nu-şi lăsară forma
    Pe covoarele-ţi bogate de Buhara?
    Şi-n enorma
    Ta colecţie de patimi, câte buze nu-ncercară
    Să-ţi transcrie madrigaluri

    Pe obrajii tăi de ceară?…
    Câte tragice-nceputuri nu sfârşiră-n simfonia
    Mută-a lacrimilor?

    Câte nu pieriră-n veşnicia
    Inutilului?
    Căci noaptea cea dintâi fu cea din urmă,
    Iar dorinţa ta… nimicul – şi nimicul nu se curmă!…

    Ştiu că m-aşteptai pe mine…
    Iată-mă, sosesc şi-ţi zic:
    Te-ntâlnesc întâia oară… Tot ce-a fost n-a fost nimic,
    Minte-mă din nou… Aprinde lampioanele… Coboară
    Transparentele… Dă-mi calmul şi culorile de seară…
    Dă-mi şi buzele, şi ochii, şi…
    „Les fleures du mal” la fila
    Trei sute treizeci şi nouă: „La mort des amants”…

    Dar mila
    De amanţii tăi ce-aşteaptă pe trotuar plecarea mea
    Mă-ntrupează-n cel de-alt’dată şi…
    Pe-araba ta sofa:
    Cântece-n surdină,
    Gesturi,
    Umbre,
    Flori,
    Et caetera!…


  55. …ecco le mie maschere….


  56. Casanova
    inca o surpriza placuta🙂
    bun venit
    multumim de magazinul virtual cu masti
    si de versuri din bazarul sentimental
    ramai cu noi sa ne jucam in arte
    o dedicatie speciala


  57. un invito al ballo

    e un’altra poesia
    Ion Minulescu
    ________________________________________
    Romanţă fără muzică

    Nu-i nimeni… nimeni să ne vadă şi să ne-auză –
    Nu pleca!
    Dă-mi degetele-ţi inelate să le sărut ca şi-altădată,
    Dă-mi degetele-ţi inelate –
    Poeme-n pietre nestemate –
    Vreau să le-nvăţ pe dinafară şi să le cânt,
    Dă-mi mâna toată,
    Căci nu-i în tot salonul alta, aşa, la fel cu mâna ta.

    Rămâi cu mine toată seara…
    Ce-ţi pasă dac-o să sfârşească
    Orchestra valsul?…
    Tu nu ştii
    Că nu-i în tot salonul altul la fel ca mine să iubească?

    Deschide-ţi braţele –
    Altarul în care mă-nchinam alt’dată –
    Deschide-mi braţele şi prinde-mi în ele braţele-obosite,
    Apleacă-ţi gura-nsângerată,
    Şi sărutările-ţi aprinse înseamnă-le pe-obrazu-mi pal.
    Înseamnă-le la rând, să-mi steie pe veci de pază,
    Neclintite,
    Ca păsările legendare pe malul lacului Stymfal!…


  58. venezia… venite?


  59. Casanova
    ne transmiti in direct de la Veneţia?
    ne-am bucura sa avem imagini proaspete de carnaval
    chitara aceea e divină şi îi stă bine alături de versurile lui Minulescu


  60. din pacate transmit din Roma!
    si eu visez Venezia!
    inchid ochii si…sunt intr-o sala de bal,inconjurat de femei mascate, simt parfumurile lor, ma las imbratisat de muzica…
    femeile sunt ca ciresele, le mananci una dupa alta!
    cine danseaza cu mine?


  61. eu ador dansul casanova🙂
    am face un cuplu de milioane curtezana si seducatorul
    si multumim de dedicatie sa ne amintim ce spunea Don Quijote:
    „Là où est la musique, il n’y a pas de place pour le mal.”
    acesta e inceputul jocului in arta
    astept citatul urmator care sa contina referinta la o arta din partea unui personaj medieval /baroc / renascentist


  62. allora, mia cara cortigiana, un’altro ballo?


  63. ei casanova,
    ce bucurie sa te intalnim😀 dar vezi tu cat ai fost plecat cineva ti-a luat locul si e la fel de mester in manuitul poeziilor si cuvintelor dulci, privirile lui te ard in suflet si zambetul, ei zambetul lui nu cred ca e altul mai frumos pe lume
    dar pentru un dans nu cred ca s-ar supara asa ca hai sa dansam


  64. mia cara veneziana, mi sei mancata! non preoccuparti, dimenticherai presto i suoi dolci sguardi!
    torna tra le mie braccia e lasciati baciare, lasciati amare da me!


  65. casanova, esti curajos
    in acest caz te provoc la un tango😉


  66. amore mio, il tuo tango ha acceso la mia passione!
    ho una poesia per te:

    Ion Minulescu
    ________________________________________
    Pianissimo

    S-a-nserat…
    Nu se mai vede pe covoare
    Nici o floare…
    În bogatele-ţi inele
    Nu mai suferă – vasal –
    Nici un suflet mineral,
    Nici un gest de mâini rebele
    Nu mai turbură-nserarea
    Ce-ascunde-ntre perdele
    Sugrumându-şi respirarea
    Pe tablouri,
    Pe icoane,
    Pe oglindă,
    Pe sofa
    Şi pe roşia lalea,
    Încrustată,
    Ca o pată
    De amurg, pe gura ta…

    Între noi şi restul lumii
    S-a lăsat ca o cortină
    Agonia unei dâre de lumină…
    Hai să punem capăt glumei
    Şi, sub braţele troiţei olteneşti de la
    Corcova,
    Hai să ne iubim în cinstea
    Lui Giacomo Casanova!…

    S-a-nserat…
    Nu se mai vede pe covoare
    Nici o floare…


  67. ah vad ca am concurenta🙂
    veneziana te provoc la o joaca de-a citatele in duel
    pana atunci inca un dans cu casanova
    dancing doll


  68. mia bellissima, dolce cortigiana, questa canzone e solo per te:

    e anche questa lettera d’amore:

    Angel radios! De cand te-am vazut intaiasi data pentru prima oara, mi-am pierdut uzul ratiunii… Te iubesc la nemurire. Je vous aime et vous adore: que prétendez-vous encore? Inima-mi palpita de amoare. Sunt intr-o pozitiune pitoresca si mizericordioasa si sufar peste poate. O da! Tu esti aurora sublima, care deschide bolta azurie intr-o adoratiune poetica infinita de suspine misterioase, pline de reverie si inspiratiune, care m-a facut pentru ca sa-ti fac aci anexata poezie:

    “Esti un crin plin de candoare, esti o fragila zambila,
    Esti o roza parfumata, esti o tanara lalea!
    Un poet nebun si tandru te adora, ah! copila!
    De a lui pozitiune turmentata fie-ti mila;
    Te iubesc la nemurire si iti dedic lira mea!”
    Al tau pentru o eternitate si per toujours.
    RICA VENTURIANO


  69. e t’invito a ballare!


  70. una canzone dedicata a tutte le donne:


  71. nici nu stiam cand am ales nick-ul ca drumul de la mar la portocala este atat de scurt! iata o melodie si un filmulet scurt si lamuritor: http://www.youtube.com/watch?v=SS_sk8bmHzo
    despre ce fructe este vorba va intelege imaginatia fiecaruia…
    pofta buna la viata!


  72. ah seducatorule imi sfarteci inima casanova venturiano voglio dirti ti amo da vero,..ti amo lo giuro ti amo ti amo da vero
    am gasit cum putem sa ne intalnim

    questa sera ci vediamo a versailles


  73. orangina
    tu esti ispititoarea de la ora 4🙂
    ai venit sa ne furi sufletele contra salatei tale de fructe muzica si seductie🙂


  74. casanova
    ti ha detto qualcuno che mi piace Biagio o questa ce una sorpresa dal parte tua? posi vedere nelle cuori di donne?
    dedicato per te amore http://www.youtube.com/watch?v=Tdhagdk4e7U&feature=related


  75. si,amore mio, io leggo nel tuo cuore!
    stasera, le tue labbra… i tuoi occhi…
    sarai finalmente mia! andiamo a versailles!

    e una poesia:

    Nichita Stănescu
    ________________________________________
    Poem

    Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
    şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
    nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea,
    de teamă să nu-mi striveşti sărutul?…


  76. casanova serios tu citesti in inima veronicai
    prea mari coincidente
    biagio si acum nichita cu poemul meu de suflet
    sonno innamorata
    sonno il tuo deliro
    sonno la tua anima
    tu sei la più grande piacere dei mi sensi
    dopo versailles vengo a venezia per una notte di splendida armonia
    offtopic
    casanova greselile gramaticale pune-le pe seama emotiei🙂 veronica nu a mai scris in italiana de muuult timp veronica scrie in franceza prea des
    veronica s-a pierdut in cuvinte si cuvintele s-au inecat in pofte si masti


  77. „La plume est l’interprète de l’âme: ce que l’une pense, l’autre l’exprime.”
    (Don Quijote)


  78. mon amour, je te donne un jardin des roses

    et une chanson d’amour:


  79. e aspettando la sera….


  80. dansati copii ai noptii😀


  81. la mia piccola veneziana, sei tornata!
    ho un’altro ballo per te:

    e anche una poesia:

    Ion Minulescu
    ________________________________________
    Romanţă fără ecou

    Iubire, bibelou de porţelan,
    Obiect cu existenţa efemeră,
    Te regăsesc pe-aceeaşi etajeră
    Pe care te-am lăsat acum un an…

    Îţi mulţumesc!…
    Dar cum?… Ce s-a-ntâmplat?…
    Ce suflet caritabil te-a păstrat
    În lipsa mea,
    În lipsa ei,
    În lipsa noastră?…
    Ce demon alb,
    Ce pasăre albastră
    Ţi-a stat de veghe-atâta timp
    Şi te-a-ngrijit
    De nu te-ai spart
    Şi nu te-ai prăfuit?…

    Iubire, bibelou de porţelan,
    Obiect de preţ cu smalţul nepătat,
    Rămâi pe loc acolo unde eşti…
    Să nu te mişti…
    Şi dacă ne iubeşti –
    O!… dacă ne iubeşti cu-adevărat –
    Aşteaptă-ne la fel încă un an…
    Un an măcar…
    Atât…
    Un singur an…

    Iubire, bibelou de porţelan!…


  82. ah si flori si muzica si dans sunteti venetienii mei dragi🙂
    casanova ramanem intelesi pentru deseara cu muzica de vis pe care mi-ai trimis-o am sa raspund ca

    veneziana facem duelul?
    daca nu in citate in tablouri?
    Lady with a ermine (Leonardo da Vinci)


  83. casanova, cuceritorule ma asteptam sa canti o serenada
    poate asta, ce zici?


  84. casanova tu ai adus versurile eu aduc muzica🙂


  85. Camille / Rochia verde (CLAUDE MONET)


  86. gala,
    se pare ca-i facem aceeasi dedicatie dragului de Casanova😀


  87. ups am gresit
    veronica😉


  88. wow veneziana avem acelasi gand sa ne unim fortele si sa cucerim gandurile lui casanova🙂


  89. sa-i aratam noi ce inseamna sa nu fie fidel😀😉


  90. posso rispondere?


  91. eu despre fidelitate nu vorbesc mai repede despre posesie🙂
    veronica era cam straina de fidelitate:(
    era fidela artei in schimb🙂

    Della signora Veronica Franca

    Lontana dall’amante, soffire e piange, e sospira Venezia. Dove appena sará
    tornata, a lui che l’attende dará, in amorosa lotta, dolce ristoro delle
    noie passate.

    Questa la tua fedel Franca ti scrive,
    dolce, gentil, suo valoroso amante;
    la qual, lunge da te, misera vive.
    4 Non cosí tosto, oimè, volsi le piante
    da la donzella d’Adria, ove ‘l mio core
    abita, ch’io mutai voglia e sembiante:
    7 perduto de la vita ogni vigore,
    pallida e lagrimosa ne l’aspetto,
    mi fei grave soggiorno di dolore;
    10 e, di languir lo spirito costretto,
    de lo sparger gravosi afflitti lai,
    e del pianger sol trassi alto diletto.


  92. casanova,
    si eu iti raspund


  93. Ion Minulescu
    ________________________________________
    Romanţa răspunsului mut

    Ce văd!…
    E-adevărat?…
    Tu eşti?…
    Cum?…
    N-ai murit?…
    Tot mai trăieşti?…
    Pendulă care te-ai oprit din mers,
    Încerci acum să mergi în sens invers?…

    Hai!… Spune-mi…
    Spune-mi tot ce ştii…
    Să-mi spui chiar şi minciuni,
    Să-mi spui
    Ce n-ai spus nimănui –
    Nici celor morţi,
    Nici celor vii …

    Ce victime ai mai făcut
    Din clipa-n care urma ţi-am pierdut?…
    Ce vrăjitoare te-a trecut prin foc
    Şi-a reuşit să-ţi pună inima la loc?…
    Şi care-anume sfânt din calendar
    Te-a sfătuit să te-ntâlneşti cu mine iar?…

    De ce zâmbeşti?
    E-adevărat?…
    Te-ai răzgândit?…
    Ne-am împăcat?…
    Iar ne iubim?…
    Sau, poate, şi-azi ne regăsim
    Aceiaşi vechi duşmani?…
    Dar tu mai ştii după câţi ani?…

    Eu te-am iertat de mult!…
    Dar tu?…
    Răspunde-mi „Da”…
    Răspunde-mi „Nu” –
    Totuna mi-e!…
    Ştii tu de ce –
    La tine „Nu” şi „Da” nu sunt
    Decât aceleaşi vorbe-n vânt!…

    De ce te temi?…
    De ce-ţi ascunzi
    În palme ochii tăi rotunzi?…
    De ce-ţi aprinzi ca un semnal
    De foc bengal
    Obrajii tăi de porţelan
    Şi inima de Caliban?…

    Răspunde-mi!…
    Vreau să ştiu şi eu,
    De ce-ai venit?…
    De dragul meu?
    Sau, poate, n-ai venit decât
    Să-mi torni, ca şi-n trecut, pe gât
    Un păhărel de coniac,
    Ca eu să tac,
    Iar tu să ţipi
    Şi să dispari, apoi, suspect,
    Cu voluptatea unei bombe de efect!…

    Ce zici?
    Aşa e c-am ghicit
    De ce-ai venit?…
    De ce te-ncrunţi şi nu-mi răspunzi?…
    Ce nou secret îmi mai ascunzi?…
    De ce scrâşneşti din dinţi
    Şi taci?…
    Hai!… Spune-mi, ce-ai de gând să faci?
    Deschide-ţi gura – mii de draci! –
    Şi lasă-mă să-ţi mai sărut…
    Nu gura…
    Ci răspunsul mut!…



  94. am obosit, ma duc sa ma odihnesc

    Balerine în repaus (JEAN-LOUIS FORAIN)


  95. Ion Minulescu
    ________________________________________
    Fapt divers

    Azi-noapte…
    Femeia care mă iubea –
    O mică poemă-n proză din opera mea –
    Mi-a-ncuiat odaia unde nopţi de-a rândul
    Amândoi dormisem
    Şi păcătuisem,
    După cum ne bătea gândul,
    Nervii
    Şi literatura,
    Când cu ochii,
    Când cu gura,
    Cînd cu trupul nesătul
    De orgia bizantină din Stambul
    Şi de tot ce ne-ntregea
    În odaia-n care ea,
    Profitind de faima mea,
    Mă iubea fără perdea
    Cu acelaşi „va urma”,
    Îngrădit în ghilimele,
    Ca să stăm pe veci închişi în ele…

    Dar azi-noapte gluma unui tipograf
    Mica mea poemă-n proză
    Mi-a făcut-o… praf!…
    Şi…pe „banca verde unde doarme ploaia”,
    Ca-ntr-o poezie de Henri Bataille,
    Mi-am culcat azi-noapte pentru prima oară
    Vechiul guturai
    Şi surpriza nouă
    C-aş putea dormi şi-afară,
    Chiar când plouă,
    Fără să regret nimic…
    Nici fresca de mozaic
    Ce-i împodobea odaia –
    Balamuc de voluptate
    Şi păcate
    Perimate, –
    Nici gura femeii care mă iubea
    Şi mă deştepta
    Cu aceleaşi buze roşii, de lalea,
    Răsărite peste noapte, printre perne,
    Din sofa!…

    Vai de mine!…
    Vai de ea!…
    Vai de manuscrisul meu neterminat,
    Fără „bun de imprimat”…
    Vai de buzele ei roşii,
    Sărutate-n vis doar de cocoşii
    Iadului –
    Suspect refren,
    Din Marşul funebru de Chopin…
    Cut-cu-ri-gu! ding… dong… ding…
    Lumânările de ceară din odaia ei se sting,
    Iar pe „banca verde”, unde dorm cu ploaia
    Cântă cucuvaia!…


  96. veneziana un preludiu pentru balul de asta seara🙂

    inainte de miezul noptii invit toate mastile la ultima parada inainte de marea finala
    casanova sa nu ne furi toate reprezentatele sexului frumos sau daca le furi sa le aduci deseara


  97. jocul citatelor se transforma in jocul musical din teatru



  98. c’est génial chez vous
    la foule m’a emporté loin de mes penses
    et m’a approché des mes rêves

    une farandole digne de labyrinthe de Venise


  99. mille grazie, mia cara e saggia cortigiana!
    DONNE, vi adoro!
    siete la cosa più bella del mondo!


  100. ecco la dedica:



  101. ei dupa asa declaratii ar trebui sa uitam ca esti infidel😉


  102. cos’è l’amore? secondo me è carpe diem, cogliere l’attimo, traieste clipa!
    sono vivo solo quando amo!amo l’amore!



  103. fedele, infedele…..non importa!
    qualcuno, che tu, bella veneziana,conosci molto bene (esperto quasi quanto me)diceva:
    „in dragoste esti liber sa faci ce vrei!”
    e io mi sento libero!

    Ion Minulescu
    ________________________________________
    Romanţă fără muzică

    În seara când ne-om întâlni –
    Căci va veni şi seara-aceea –
    În seara-aceea voi aprinde trei candelabre de argint
    Şi-ţi voi citi
    Capitole din epopeea
    Amantelor din Siracuza,
    Citera,
    Lesbos
    Şi Corint…
    Şi-n seara când ne-om întâlni
    Te-oi întreba,
    Ca şi pe multele pe care le-am întrebat ‘naintea ta:
    – Voieşti sau nu să fii a mea?

    În seara când ne vom iubi –
    Căci va veni şi seara-aceea –
    În pat vom presăra buchete de trandafiri şi chiparoasă
    Ne vom închide-apoi în casă
    Şi vom zvârli în stradă cheia…
    Şi-n seaca când ne vom iubi
    Te-oi întreba,
    Ca şi pe multele pe care le-am întrebat ‘naintea ta:
    – Voieşti să nu mai fii a mea?…

    Şi-n seara când ne-om despărţi –
    Căci va veni şi seara-aceea –
    Vom stinge flăcările-albastre din candelabrele de argint,
    Iar florile de chiparoasă şi trandafirii-i vom presa
    În cartea roză-a epopeii
    Amantelor din Siracuza,
    Citera,
    Lesbos
    Şi Corint…
    Şi-n seara când ne-om despărţi
    Te voi ruga,
    Ca şi pe multele pe care le-am sfătuit ‘naintea ta:
    – Să-ţi aminteşti c-ai fost şi-a mea!…


  104. carpe diem sa fie casanova
    carnavalul e un strop de carpe diem
    sa profitam asadar
    pregatiti-va de marea parada finala



  105. va propun sa jucam un joc al identitatii
    si pentru ca suntem intr-un carnaval al artelor
    ar fi interesant sa spuna fiecare
    -cu ce pictura/sculptura se identifica
    -care monument arhitectural i se pare cel mai locuibil virtual,
    -care film este cel in care ar vrea sa joace sau sa traiasca ,
    -care este bucata de literatura preferata,
    -o piesa muzicala clasica in care va regasiti spiritul launtric
    -care este dansul pe care l-ati dansa la infinit cu aceeasi placere


  106. Cafeaua de dimineata
    te-ajuta sa scapi de greata
    si-ti creste moralul sa poti suporta
    inca o zi… carnavalul.
    Te perii pe dinti
    si-n oglinda te minti
    ca viata-i frumoasa,
    iti pui o camasa
    curata ca tine
    si bei o zeama gustoasa…
    ziua ti-e plina
    si toate se-mbina ca cercu-n patrat,
    nu ai benzina si nici heroina
    dar umbli drogat
    cu…


  107. 1 Galate aux spheres (Dali)

    Eva (Solen Hart)

    2 Gradinile suspendate ale Semiramidei

    3 Dangerous Beauty

    4 Don Quijote (lupta cu morile de vant)

    5 Rondo à la turque (Mozart)

    6 sirtakis



  108. l’emozione! ho sbagliato prima!


  109. e una poesia:

    secret love
    poezie [ ]

    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
    de Daniel Puia-Dumitrescu [Zeu deghizat ]
    2009-02-04 | |

    de fiecare dată când vrei să vorbeşti cu mine
    deschizi cutia de lemn şi dai la o parte dreptunghiul de catifea
    mă iei uşor în palme de parcă ţi-ar fi frică să nu mi se întâmple ceva
    mă aşezi pe un scaun de la masa cu păpuşi îmi faci un ceai
    şi de fiecare dată mă întrebi dacă îl vreau cu zahăr sau cu miere
    apoi îmi povesteşti ce ţi s-a întâmplat în timpul zilei
    nu uiţi niciodată să îmi spui ce ai visat şi mereu încerci să interpretezi
    râdem împreună suflăm în ceai să se răcească şi ne ţinem de mâini
    ca doi prieteni buni care se întâlnesc după ani şi au multe să-şi povestească

    de fiecare dată ne oprim
    chiar înainte ca eu să scot cutia din buzunar
    e un inel pe care l-am cumpărat în ziua când ai decis
    să mă iei şi să mă păstrezi numai pentru tine
    aş vrea să îţi spun că îmi place atât de mult
    când mă scoţi şi ne bem ceaiul împreună
    aş vrea să îţi spun că nu am să plec nicăieri
    şi că nu trebuie să mă închizi la loc în fiecare seară
    aş vrea să îţi spun că te iubesc şi că vreau să fii soţia mea

    de fiecare dată după ce terminăm de băut ceaiul
    îţi dregi vocea devii serioasă şi îmi spui să mă întind pe spate
    mă iei cu grijă în palme la fel ca atunci când îmi încep ziua cu tine
    şi mă aşezi la loc în cutia de lemn apoi mă acoperi cu dreptunghiul de catifea
    nu uiţi niciodată să mă săruţi pe fiecare pleoapă şi să strigi pe mâine să fii cuminte
    de fiecare dată aud cum întorci cheia în lacăt şi fugi
    atunci încep să plănuiesc cum am să îţi strig că am ceva să îţi dau
    imediat ce vei deschide cutia a doua zi şi mă vei lua în palmele tale
    dar de fiecare dată când mă atingi uit planul şi mă îndrăgostesc iar de zâmbetul tău


  110. orangina multumim
    e cafeaua care ne mentine treji in noaptea aceasta sa votam🙂
    hai cu jocul de identitate🙂



  111. Pelesul
    Le Fabuleux Destin D’Amelie Poulain
    nu pot sa spun ca e preferata dar cu siguranta m-a marcat „Orgolii” Buzura
    Bach – Concertul Brandenburgic Nr.3 http://www.youtube.com/watch?v=hZ9qWpa2rIg
    vals


  112. draga mea curtezana, te mai pot invita la un dans?
    (asteptand jocul de identitate)


  113. si bineinteles, nu lipseste poezia:

    Lucian Blaga
    ________________________________________
    Catrenele fetei frumoase

    I
    Deoarece soarele nu poate să apună
    făr� de a-şi întoarce privirea după fecioarele
    cetătii, mă-ntreb:
    de ce-as fi altfel decât soarele?

    II
    O fată frumoasă e
    O fereastră deschisă spre paradis.
    Mai verosimil decât adevărul
    e câteodată un vis.

    III
    O fată frumoasă e
    lutul ce-şi umple tiparele,
    deşăvârsindu-se pe-o treaptă
    unde poveştile aşteaptă.

    IV
    Ce umbră curată
    aruncă-n lumină o fată!
    E aproape ca nimicul,
    singurul lucru fără de pată.

    V
    O fată frumoasă e
    a traiului cerişte,
    cerul cerului,
    podoabă inelului.

    VI
    Frumseţe din frumseţe te-ai ivit
    întruchipată fără veste,
    cum „într-o mie şi una de nopti”
    povestea naşte din poveste.

    VII
    O fată frumoasă e
    o închipuire ca fumul,
    de ale cărei tălpi, când umblă,
    s-ar atârna ţărna şi drumul.

    VIII
    O fată frumoasă e
    mirajul din zariste,
    aurul graiului,
    lacrima raiului.

    IX
    O fată frumoasă e
    cum ne-o arată soarele:
    pe cale veche o minune nouă,
    curcubeul ce sare din rouă.

    X
    Tu, fată frumoasă, vei rămânea
    tărâmului nostru o prelungire
    de vis, iar printre legende
    singura adevărată amintire.


  114. casanova,
    cu cine vorbesti tu acum?


  115. bella veneziana, ho un ballo anche per te!


  116. grazie gentile signore🙂


  117. …muzica, pictura, versuri…

    „Drumul este atat de lung!
    Pana la urma sunt prins
    si ajung acasa
    noaptea tarziu,
    obosit
    si sfasiat de caini,
    tinand in mana
    o reproducere ieftina.”


  118. veneziana🙂
    casanova🙂
    orangina🙂
    ii asteptam si pe ceilalti si peste o jumatate de ora incepem parada?


  119. eu nu mai vin la parada ca-s moarta de oboseala de la atata dans si de la emotii si maine dimineata trebuie sa fiu inapoi in Bucuresti la lucru😀
    distractie placuta in continuare
    vb maine
    NB tuturor


  120. de noapte buna😀


  121. orangina, multumesc mult pentru muzica si tablouri!
    nu stiam cantecul!


  122. veneziana sa dormi in bratele visului cu ochi de casanova🙂
    maine te asteptam la vot
    sa-ti trimiti masca sa te reprezinte la parada


  123. va invit sa facem parada mastilor prin cele 7 minuni ale lumii

    incepem cu piramida lui keops?


  124. Iată-mă-s în Carnavalul Galei şi al Artelor Virtuale cu ceea ce mi s-ar potrivi şi m-aş identifica (şi pe faţă, şi pe dos):

    -Cântăreţii lui Caravaggio (pictura/sculptura cu care m-aş identifica)

    -Castelul Reginei Maria din Balcic (monument arhitectural ce mi se pare cel mai locuibil virtual)

    -Călăuza lui Andrei Tarkovsky (filmul în care aş vrea să joc)

    -Craii de Curtea-Veche – Mateiu Caragiale (cartea de suflet)

    – Valsul nr II – Dmitri Shostakovich (piesa muzicală clasică în care îmi regăsesc spiritul lăuntric)

    – Valsul, dansul pe care l-aş dansa la infinit cu aceeaşi plăcere

    Vivat literatura! Vivat Carnavalul!

    Dan Mircea CIPARIU


  125. 1.La colonne de l’infini (Brancusi)
    2.Stonhenge
    3.Underground (Kusturica)

    4.Les mille et une nuits
    5.http://www.youtube.com/watch?v=0FogmcygI3A
    6.tango



  126. un’ultima canzone:


  127. e l’ultima poesia:

    Marin Sorescu
    ________________________________________
    Actorii

    Cei mai dezinvolti – actorii!
    Cu manecile suflecate
    Cum stiu ei sa ne traiasca!
    N-am vazut niciodata un sarut mai perfect
    Ca al actorilor in actul trei,
    Cind incep sentimentele sa se clarifice

    Moartea lor pe scena e atat de naturala,
    Incat, pe langa perfectiunea ei,
    Cei de prin cimitire,
    Mortii adevarati,
    Morti tragic, odata pentru totdeauna,
    Parca misca!

    Iar noi, cei tepeni intr-o singura viata!
    Nici macar pe-asta n-o stim trai.
    Vorbim anapoda sau tacem ani in sir,
    Penibil si inestetic
    Si nu stim unde dracu sa ne tinem mainile.


  128. non ho ancora finito!

    Nichita Stănescu
    ________________________________________
    Gând 6

    Singurele lucruri reale, singurele lucruri pe care le
    ducem cu noi până la urmă sunt propriile noastre
    sentimente, dragostele noastre, patemile noastre,
    urile şi adversităţile noastre. Mă-ntreb: noi, la
    capătul vieţii noastre, ce-am lăsa în afară?
    Bănuiesc că putem lăsa nişte sentimente. Mai
    puţin de ură, întrucâtva de patemi dar… de
    dragoste mai ales.


  129. buona notte!

    Ion Minulescu
    ________________________________________
    Cântec de leagăn

    Nani, nani…
    Dormi în paza nesecatului izvor
    De priviri
    Ce te-nfăşoară ca-ntr-o haină de mătase,
    Nani, nani…
    Ochii mamei au vegheat întreaga noapte,
    Şi-scum dormi, căci obosite dorm şi florile din vase,
    Şi parfumurile lor,
    Toate, unul câte unul, pe-al tău leagăn se cobor
    Nani, nani…
    Dormi în paza Ursitoarelor,
    Nani, nani…
    Dormi în vraja-mpletiturilor de şoapte
    Ce pătrund printre perdele
    Şi te-ndeamnă:
    Dormi, căci somnul a cuprins de mult grădina –
    Lacul,
    nuferii,
    castanii,
    stângeneii
    şi glicina –
    toate dorm.
    Dorm toate-n paza albelor priviri de stele…
    Dormi şi tu –
    Prin candelabre, iată, adoarme şi lumina,
    Dormi,
    Şi somnul tău să fie mai senin ca infinitul
    Oglindit în necuprinşii ochi albaştri de femee,
    Visul tău să fie visul Insulelor Boromee,
    Visul tău să fie totul,
    Tot, precum e răsăritul,
    Începutul celor bune şi sfârşitul celor rele.
    Şi anii
    Să te-mbrace-n infinitul fericirii.
    Nani… nani…



  130. casanova te-am cautat peste tot
    credeam ca te-am pierdut in piramida
    m-am pierdut eu in coloseum in schimb


  131. eu m-am pierdut in cantecul de leagan!


  132. inca o jumatate de ora se mai fac inscrieri la concurs
    de la ora 0 se incepe votul pana maine seara la ora 0 votam
    casanova daca ti-e somn sa incalzesti baldachinul ca vin venetienele
    dedicatie din partea lor


  133. hai sa ne pierdem impreuna prin versailles!


  134. l’ora delle streghe, dei misteri e degli amori vietati!


  135. parada in ultimul sfert de ora ajunge la versailles
    versaille-zi pregatiti-va de intampinarea carnavalului artistic



  136. se alatura si fantomele paradei noastre
    sa nu fie si fantoma lui don juan casanova ca atunci va duelati🙂


  137. la miezul noptii cad mastile! nu va fi nici un duel!


  138. cad mastile e drept
    cu masca si fara masca se apropie de final
    multumim participantilor si animatorilor
    a fost un vis pe cinste
    un carnaval al celor mai sensibile si dragi arte
    va asteptam si cu urmatoarea ocazie


  139. amore mio, un’ultimo bacio!


  140. la final de carnaval


  141. multumesc venezianei pentru invitatie, si tie, gala, pentru ospitalitate! un carnaval unic!


  142. casanova ne me quitte pas !
    sa bem sa sarbatorim sa uitam adevarul inca o secunda


  143. sa nu lasam mastile sa cada decat dupa vot
    incepand de acum se poate vota personajul preferat
    casanova multumesc de participare si animatie oricand esti binevenit cu masca sau fara
    avem 24 de ore la dispozitie sa desemnam castigatorul


  144. cin-cin! un bicchiere di vino rosso e un’altro bacio!


  145. commedia dell’arte
    poezie [ ]

    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
    de Sabin Stefanescu [WSS ]
    2009-02-07 | |

    mă costumez
    așa cum pot mai bine

    un ochi mai cald, altul mai sincer
    un glas prea blând.
    identitatea mea se sparge
    ca o oglindă-n mii de bucățele.
    dar eu sunt sincer, în fiecare dintre ele.

    azi sunt pirat, iar mâine voi fi înger
    planificarea e făcută pe o lună
    din teama de-a ieși din casă fară mască.
    când personajul e placut,
    publicul mă aclamă, iar ea mă răsplătește cu-n sărut

    o zi întreagă trece. dau cinci reprezentații
    cu piese diferite, evident.
    ei, spuneti că nu am talent
    a zugrăvi opt morți, din nouă generații.

    mă-ntorc iar în culise,
    la fel ca-n fiecare zi
    spectacolul a fost plăcut
    sau poate nu… nesiguranța ma omoară
    dar asta-i lumea, o scenă și-un actor, de dimineață până-n seară

    și noaptea, când spăl machiajul de pe față
    în urma lui rămane doar un saltimbanc
    ce-mbătrânește-n fiecare zi, cu 25 de ore.

    stau singur, privindu-mă-n oglindă
    un chip timid, doi ochi ce sunt la fel
    o gură ce-n singurătate nu are nicio voce.
    imaginea mi-e spartă-n mii de bucățele
    dar este vid, în fiecare dintre ele.


  146. noroc! sa mai bem si la anul casanova intre gondole si venetiene de soi


  147. buona notte, amore mio!…sognami….


  148. noapte buna iubire sfarsitul carnavalului imi sfasie sufletul







  149. vai in ce nota v-ati despartit voi aseara😉😀


  150. vai in ce nota v-ati despartit voi aseara😉😀
    buna dimineata


  151. pentru casanova😉


  152. cristinuza🙂
    grea despartirea
    ma duc sa pregatesc urnele de vot🙂


  153. […] mai impresionat personaj de carnaval 16/02/2009 Am petrecut două zile de vis, în care carnavalul a fost ridicat la rang de sărbătoarea celor şapte arte, am avut o mână de ajutor artistic din […]


  154. imi pare rau ca nu a fost inclus Bula, in catalogul vostru si l-ati preferat pe Il medico della peste
    in aceste circumstante, imi manifest sprijinul pentru o prietena, Oranjina.
    am vazut recent o reclama TV unde i se explica unei alte Oranjine, despre sportul nostru national oina si despre cum stim noi romanii sa facem suc de fructe.
    succes!



Lasă un răspuns

  • cadran

    Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
