h1

Votul decisiv! Final de concurs.Cel mai impresionat personaj de carnaval

16/02/2009

Am petrecut două zile de vis, în care carnavalul a fost ridicat la rang de sărbătoarea celor şapte arte, am avut o mână de ajutor artistic din partea lui prospero ne-am pus imaginaţia în jocul de-a v-aţi ascunselea în personaje, preferinţele noastre artistice au făcut înconjurul lumii, de la măştile Veneţiei la minunile lumii am ascuns în sufletele noastre un strop de artă cu iz de portrete coborâte din istorie.
Astăzi e vremea să alegem personajul care ne-a impresionat cel mai mult. Vă poftesc pe toţi participanţii la carnaval să vă expuneţi criticile şi alegerile.
Reamintesc câştigătorul acestui concurs va fi beneficiarul unui mic premiu constând într-un film şi 3 cărţi poştale.Până la ora 0 (GMT+1) putem vota, fiecare persoană are dreptul la un singur vot, iar voturile nu pot fi acordate pentru personajul pe care l-a întruchipat.
Reamintesc personajele :
1.Il medico della peste

il medico-della-pesta

il medico-della-pesta

o mască inventată în momentul epidemiei de ciumă pentru a proteja medicii de microbi, astfel nasul măştii era umplut cu „herbes de Provence”, mască a fost utilizată mai târziu în teatru pentru a ridiculiza, personajul având discursuri pline de grandilocvenţă.
2.Veronica Franco
veronica franco

veronica franco

la curtigiana onesta, femeie curtezană plină de cultură şi stil, dar care făcea comerţ cu şarmul său.A fost amanta regelui Henry III al Franţei, poetă şi una dintre cele mai faimoase curtezane veneţiene

3.Anne Boleyn

anne boleyn

anne boleyn

marchiză de Pembroke, regină consoartă a Angliei şi mamă a Elisebeth-ei I mai târziu, a fost decapitată pentru înaltă trădare şi adulter, dar devine ulterior unul dintre martirii protestanţi .

4.Orangina

lulu orangina

lulu orangina

pasărea cu cioc de portocală care ne prepară salata de fructe
5. veneziana
veneziana

veneziana

ne aduce bucăţi melancolice din Veneţia şi actori îndrăgiţi în suflete

6.Contesa de Bathory

erszebet bathory

erszebet bathory

contesa sângeroasă care se înfățițează rar, dar sângeros cu umerii goi de primăvară a lui Boticelli şi spune despre sine: „nu mănânc ciocolată – doar fetitze tinere și naive ca și dragostea.
ah, și câte un bărbat brunet de două ori pe săptămână. ”

7. Minotaurul

le minotaure

le minotaure

creatură fabuloasă jumătate om jumătate taur, închis în labirintul lui Minos, a fost ucis de Tezeu cu ajutorul unei săbii magice dată de Ariadna.

8.Casanova

casanova

casanova

un veneţian în toată puterea cuvântului, care a jucat mai multe roluri: impostor, erudit, scriitor, escroc, magician,spion, diplomat şi aventurier, a fost cunoscut ca simbol al seductorului; şi-a sfârşit viaţa ca bibliotecar în Boemia nu înainte de a-şi redacta memoriile.

74 comentarii

  1. anne boleyn is utterly taken by Casanova:)


  2. preferintele mele sunt doar doua:
    veneziana si veronica franco (si asta nu pentru ca incep amandoua cu V, ci pentru ca au o raza totala de personalitate si feminitate).

    dan mircea cipariu


  3. queen anne sa nu-l furi pe casanova !
    maestre, si eu acum cui sa-i trec votul?
    sper sa se clarifice pana la noapte🙂
    incepem numaratoarea🙂


  4. veronica franco e favorita!🙂


  5. Veneziana – mi place …


  6. veneziana ,clar😀


  7. ar fi cazul sa votez si eu🙂
    mie mi-a sucit mintile casanova
    votez cu casanova🙂


  8. pana acum avem asa
    3 voturi pentru VENEZIANA
    2 voturi pentru CASANOVA
    1 vot pentru Veronica


  9. mala🙂
    cosmina:)
    veneziana cucereste sufletele


  10. Aleg inima oranginei.Dragostea e o salata


  11. un vot pentru Orangina…imi place, e original


  12. si eu tot pe Casanova il votez, inima mea e data dar nu pot sa nu recunosc ca se pricepe la sucit mintile😀
    si ca sa exemplificam ceea ce spunea ionash hai sa cantam cu totii


  13. ionash alex cristinuza🙂
    dragostea e o salata de fructe in miniatura se termina prea repede😦


  14. gala, salata se termina dar gustul persista😛


  15. mmm alex si cat persista gustul
    dreptate ai 🙂
    gustul salatei cu dragoste imi ramane si in suflet🙂
    a urcat pe podium si ORANGINA cu 3 voturi


  16. clasamentul de pana acum
    VENEZIANA 3
    CASANOVA 3
    ORANGINA 3
    VERONICA 1
    scorul e din ce in ce mai strans🙂


  17. daca vedeti doar doua voturi la orangina inseamna ca unul s-a evaporat
    era inainte si acum nu-l mai gasesc apare la mine in comentarii dar nu mai apare pe blog😦
    sa speram ca reapare daca nu revenim deseara cu precizari🙂
    pana atunci sa ne inveselim cu http://www.youtube.com/watch?v=HaZOXF83zBg


  18. imi dati voie sa mai tin un pic masca?
    gala, cata vreme vor exista un casanova si multe femei, dragostea nu se va termina niciodata!


    votez pentru veronica, si ii dedic:


  19. ah casanova
    seducatorii isi joaca rolul pana la sfarsit🙂
    veronica a fost si ea made for loving you
    dragoste e si sunt sigura ca veronica iti va da tot ce-ti pofteste inima si trupul de cuceritor🙂
    deocamdata m-a rugat sa-ti transmit o invitatie la tango


  20. casanova pentru tine

    poate o uiti pe veronica🙂


  21. tocmai la tanc aparusi seducatorule😉


  22. veronica, veronica…
    hai sa ne pastram mastile si sa dansam la infinit!


  23. gala, casanova nu uita nici una dintre iubirile sale!


  24. am cunoscut atat de putini barbati romantici incat aceasta ocazie e minunata pt a-i incuraja, gala.
    cum eu am ales ca simbol ceva fara pereche in concurs, in acest spirit dau votul meu minotaurului, care si el e o masca aparte.
    bafta tuturor!


  25. orangina, pentru toti barbatii romantici o dedicatie


  26. revin, ma duc sa pun masa pentru banchetul final🙂
    intre timp va las imagini proaspete de la Venetia


  27. clasamentul arata asa
    VENEZIANA 3
    CASANOVA 3
    ORANGINA 3
    VERONICA 2
    MINOTAUR 1
    aduceti prieteni sa voteze🙂
    daca avem trei la egalitate ce facem? :))



  28. in spiritul oranginelor, zane care vor doar cald si bine, aroma, savoare si muuuulta iubire suculenta…


  29. mie contesa de bathory imi aduce aminte cand in copilarie nu puteam sa dorm
    cind ma gandeam cum ucidea femei tinere
    si facea baie in sangele lor.
    serios… este pesonajul urat si monstruos care m-a urmarit in anii ceausisto- cenusii ai copilariei mele.


  30. orangina
    merci pour le vote ça me fais plaisir
    votre labyrinthe des masques et personnages avait sauvé ma peau de minotaure
    je vous invite dans un autre labyrinthe pendant les élections , le labyrinthe de Pan http://www.youtube.com/watch?v=93vTyUSYf9s&feature=related


  31. ensuite….
    veneziana c’est mon choix
    je lui dédie cette chanson http://www.youtube.com/watch?v=tjlHy52FlxA&feature=related


  32. votez cu contesa de bathory


  33. eu il votez pe Casanova…mi s-a parut foarte romantic si m-a vrajit de prima data….stie sa cucereasca o femeie…as dansa nu numai un tango, ci si un vals si i-as spune sa nu imi mai dea drumul….e pacat sa nu iubesti un barbat precum Casanova…


  34. le minotaure
    inspaimantator labirintul noroc ca la iesire era Curtis Mayfield asa ca mi-am venit in fire si am si dansat un pic
    multumesc pentru dedicatie🙂


  35. julieta
    o dedicatie pentru tine😉



  36. o uitasem😀


  37. merci, minotaure,
    ador povestile dar ma simt coplesita de cosmaruri.
    e si motivul pt care va propun aceste variante,
    ce sper sa va placa, sa va amuze
    (sunt si unele pline de violenta, dar le evit consecvent):
    1. http://www.youtube.com/watch?v=ANrfhjMhE4k
    2. http://www.youtube.com/watch?v=fAb0j7WLm-U
    asta, ultima, e plina de senzualitate🙂
    (am gasit, din pacate, si orangina bomb, care, se pare, chiar functioneaza)


  38. bella julieta, lascio un pezzo del mio cuore nelle tue mani!


  39. votez pentru il medico-della-pesta , si pentru ca am revazut zilele astea Eyes wide shut de Stanley Cubrick iar masca asta a fost cea mai infricosatoaRE.


  40. oliviu,
    multumesc
    vin diseara sa te invelesc🙂
    sper ca ai sange tanar. simbolic vorbind o sa clocoteasca in mine.

    contesa stie – barbatii sunt folositi doar intr-un scop. deci nu ii mancam

    ma inchin
    si te invit la un flamenco in lumina lunii🙂


  41. o orangina cu ciorapi de matase si pantofi cu toc?


  42. pentru moment:
    VENEZIANA 4
    CASANOVA 4
    ORANGINA 3
    VERONICA 2
    MINOTAUR 1
    CONTESA DE BATHORY 1
    IL MEDICO DELLA PESTA 1
    batalia ce a mare se pare ca se va da intre casanova si veneziana🙂


  43. imi place casanova, dar ii simt mirosul prea bine. o aleg pe veneziana🙂
    sa ii aduca el frezii.


  44. alex jonash oliviu julieta vitalie ma bucur sa va intalnesc la aceste alegeri artistice
    cursa pentru roialitatea carnavalesca se anunta stransa🙂
    oliviu
    se pare ca are grija in alt fel de tine contesa🙂
    alex
    orangina ne instiga la dans
    conteso
    frumos flamenco dar luna parca inspaimanta langa caracterul bathory🙂
    orangina multumim de dedicatii si instigatii🙂
    vitalie
    e si cea mai impresionanta ca marime🙂
    julieta
    multe femei iti impartasesc opinia🙂
    cristinutza si minotaurul
    danseaza pe curtis mayfield sa nu le stricam vraja🙂


  45. bellissima contessa, sono lusingato, la mia fama mi precede! un ballo?


  46. party


  47. pana la urma, scindat si epuizat de alegere, o aleg pe veneziana.

    dan mircea cipariu


  48. noapte buna domnite si cavaleri
    va salut ma retrag in iatac😉
    si o poezie de ramas bun

    „Iubiţii sînt îngeri lăsaţi
    În pauză ca să se joace.
    Ferindu-se doi cîte doi
    De lume, de-o vreme încoace,
    Aripile lin îşi desprind
    Din bumbi şi cu coapsele pline
    Şi ochii aproape închişi
    Petrec într-o dulce ruşine…”


  49. Seara buna, curteni…
    Seara buna, Gala!

    Veronica Franco, desigur🙂

    Noapte frumoasa!


  50. si inca o versiune de carnaval pe care o ador, pentru ca ador mainile, gratia lor si minunile ce ies din lucraturile lor:


  51. sa mergeti la flaviu sa semnati o petitie pentru Biblioteca nationala a Romaniei
    http://flaviusobeada.wordpress.com/2009/02/16/dati-un-leu-pentru-biblioteca/#comment-684
    acesta e indemnul la sfarsit de carnaval
    iertati-mi intarzierea dar m-a inchis cineva intr-o urna de vot😦 cu greu am iesit de acolo
    maestre
    deja trecusem votul la veneziana
    azi dimineata era veneziana si veronica in gand si eu am inteles atractia fata de cea dintai
    contesa
    cred ca am numarat deja un cont din partea familiei de bathory🙂
    orangina
    frumoase lucruri facute de mana omeneasca si mirosuri de citrice :)i like it
    veneziana
    sa nu ne parasesti😦 it will be a party for you🙂
    flavius
    multumim de prezenta o sa te urmama pe calea arhitecturala, un leu pentru biblioteca noastra un leu pentru cultura


  52. spre final competitia e stransa🙂
    VENEZIANA 5
    CASANOVA 4
    ORANGINA 3
    VERONICA 3
    MINOTAURUL 1
    CONTESA DE BATHORY 1
    IL MEDICO DELLA PESTA 1
    mai avem o ora jumatate timp de vot🙂
    aduceti forte noi care sa definitiveze alegerile artistice


  53. o dedicatie pentru veneziana http://www.youtube.com/watch?v=GUcXI2BIUOQ


  54. Votez cu veneziana…


  55. noapte buna! multumesc pentru voturi si ma inchin in fata venezienei! maine ma prezint cu flori si fara masca! pana atunci…
    un’ultimo ballo con casanova…frumoasele mele, sunteti invitate…


  56. veronika bine te-am gasit:)
    veneziana e in top


  57. casanova
    te asteptam cu schubert si fara masca :)cu aceeasi iubire
    venetiana cred ca se ascunde de prea multa faima dar maine o prindem🙂
    pana acum
    VENEZIANA 6 voturi
    sa vedem ce ne rezerva ultima ora de vot🙂


  58. casanova questa c’è per te http://www.youtube.com/watch?v=ORSzfw8FE-o&feature=relatedb ti aspetto al fino di notte


  59. amore mio, sarò con te ogni notte! non smettere mai di sognarmi!

    Iubire fără prejudecăţi
    poezie [ ]

    Colecţia: poezii de dragoste
    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
    de razvan rachieriu [rockyr ]
    2009-02-05 | |

    M-am înecat în părul tău
    Val după val mă acoperea
    Ţi-am absorbit respiraţia
    Cu care mi-am umplut plămânii
    Am căzut în ochii tăi
    Până în mijlocul sufletului
    În care am aranjat o încăpere
    Cu lucrurile dragi ţie
    De coapse mi-am lipit dorinţa
    Ce făcea naveta pe piciorul tău
    M-am învârtit încontinuu
    În cercul sânilor tăi
    Sfârcul era un mugur roşu
    Ce s-a deschis în floare în gura mea
    Graţia ţi s-a cuibărit în şolduri
    Mişcarea lor era un dans aţâţător
    Mi-aş fi lăsat patima
    Să fie strivită de dinţii tăi
    Dar sărutul ce deschide porţile dăruirii
    A naufragiat pe buzele tale
    Am desprins de corp controlul rece
    Şi m-am lăsat muşcat de pasiune
    Trupul tău era ca o scrisoare carnală
    Scrisă în limba iubirii fără prejudecăţi
    M-am semnat pe el
    Cu gura, cu buzele, cu ochii şi cu mâinile
    La sfârşit, nu mai aveam corpuri
    Eram două entităţi în simbioză
    Lichefiate de iubire incandescentă.


  60. ORANGINA
    pentru tine am ales http://www.youtube.com/watch?v=qoduBdjEZFE&feature=related
    veneziana
    MEDICO DELLA PESTA
    sper sa-ti faca placere http://www.youtube.com/watch?v=rOihMJhB7IE&feature=PlayList&p=5948472CB5BC2CED&playnext=1&index=5
    CONTESA DE BATHORY
    un cadou din partea mea http://www.youtube.com/watch?v=vozNQX6Ye1A&feature=PlayList&p=C4F3C88E46AFE508&index=12
    QUEEN ANNE
    cadou de suflet http://www.youtube.com/watch?v=AAPMUSCFVhg
    LE MINOTAURE je vous invite à Woodstock🙂 http://www.youtube.com/watch?v=XnamP4-M9ko
    VENEZIANA
    special pentru tine http://www.youtube.com/watch?v=cUNXQOIGHS8


  61. mai avem o jumatate de ora de vot🙂
    situatia e urmatoarea
    VENEZIANA 6
    CASANOVA 4
    ORANGINA 3
    VERONICA 3
    MINOTAURUL 1
    CONTESA DE BATHORY 1
    IL MEDICO DELLA PESTA 1


  62. and my oscar goes to queen anne with a song


  63. AMR 15 minute si voturile sunt urmatoarele

    VENEZIANA 6
    CASANOVA 4
    ORANGINA 3
    VERONICA 3
    MINOTAURUL 1
    CONTESA DE BATHORY 1
    IL MEDICO DELLA PESTA 1
    QUEEN ANNE 1


  64. Va multumesc tuturor pentru participare
    a fost un carnaval cum nici la venetia nu ar fi fost
    am creat micul nostru paradis al mastilor si al artei
    sper ca v-ati simtit bine cu totii
    multumiri speciale lui medico della pesta, casanova si vaneziana care au colorat carnavalul cu multe cadouri media🙂
    multumiri si voua cititorilor trecatorilor am petrecut bine impreuna🙂
    sper sa mai avem si alte ocazii


  65. and the winner is ………
    VENEZIANA
    si o dedicatie speciala stie venetiana de ce🙂
    am inceput anul cu ei sa invingem cu ei🙂

    si premiul te asteapta🙂
    maine sa veniti fara masti sa strigam de trei ori hip hip hurray pentru VENEZIANA


  66. buna dimineata,
    va multumesc pentru voturi tuturor
    a fost cel mai frumos carnaval, mai grozav decat cel de la Venetia
    eu m-am simtit foarte bine🙂
    cel mai frumos premiu este faptul ca ne-am cunoscut


  67. ura pentru veneziana!!! felicitari

    cavalere casanova, multumesc pentru invitatie la dans

    Gala, am votat de doua ori pentru ca aveam impresia ca e turul doi deja!🙂

    ce bine am mai tzopait la carnavalul tau gala, printre poezie si frumusete🙂
    multumesc


  68. buna seara, buna seara!
    primiti un casanova fara masca?eu as fi cam asa:


  69. si asa cum am promis, multe, multe flori pentru bellissima veneziana:




  70. ei da iata o lovitura de TEATRU😀
    casanova=anna=Jessica Rabbit


  71. WOWWWW🙂
    casanova multe masti multe cuceriri🙂
    bravo nu m-am inselat eu cand am votat cu tine chiar te-ai ascuns foarte bine🙂
    anna bun venit in lumea galei
    ma bucur de cunostiinta si cu anana si cu casanova🙂
    veneziana doar iti place teatrul asa ca a jucat bine anna🙂
    inca o data felicitari
    si data viitoare un party si mai strasnic🙂
    angela
    lasa ca e bine ca ai votat de doua ori si tu si jumatatea🙂
    va astept la joaca din postul cel nou trecem de la teatru la film😉


  72. gala, multumesc pentru primire si pentru joc!
    poate mai invata ceva si domnii!
    si am o rugaminte: daca intalnesti un casanova adevarat, la fel de romantic ca al meu, mi-l prezinti si mie?


  73. anna
    recunosc ai depasit orice ipotetic casanova:)
    mira-m-as sa gasesc altul demn de o intrecere cu tine


  74. multumesc! dupa un asa de tur de forza cred ca pot sa urc pe scena linistita cu al meu casanova in travesti!
    uite ceva sa-ti incante ochii si auzul:



Lasă un răspuns

  • cadran

    Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
