h1

despre frumos

22/02/2009

Nu am să dau definiţii, nici citate vă las să vă deschideţi inimile, să vorbim despre frumos.
Intru doar în calendarul Galei să ating cu o privire portretele lui Andy Warhol

andy-warhol.

andy-warhol.

născut în 22 februarie, cu un deget ating clapele pianului lui Chopin alt sărbătorit al zilei şi în final îi spun „La mulţi ani!” lui James Blunt.

Cu ce credeţi că se potriveşte mai bine frumuseţea lui Marilyn Monroe văzută de Warhol

andy warhol-marilyn

andy warhol-marilyn

cu „You’re beautiful” a lui James Blunt sau cu o mazurkă de Chopin?
Care sunt etaloanele voastre de frumuseţe feminină/ masculină /artistică /muzicală?
UPDATE
Şi pentru că Oscarurile ne bat la uşă, iar când spunem Oscar ne gândim tot la etaloane de frumuseţe cinematografică de data asta, vă invit să o vizitaţi pe Andi şi să vă expuneţi predicţiile privind Oscarurile de anul acesta precum şi să participaţi la un concurs de propuneri de titluri pentru filmul „The courious case of Benjamin Button”, câştigătorul concursului va fi cadorisit cu filmul în format rar.
Cinefili, iubitori de concursuri şi de premii poftiţi la Andi vă rog

16 comentarii

  1. oh! subiect preferat; Je suis touchee !!!
    pastreaza-mi un loc, daca se poaate; ma intorc deseara, cand ajung acasa🙂


  2. Eu ma feresc sa folosesc cuvântul „frumos” din cauza relativitatii definirii lui… dar tema imi place

    Femei „frumoase” – ma opresc la Audrey Hepburn

    Barbati „frumosi” – ooo sunt multi… sa fie: Peter O’Toole, Al Pacino, Laurence Olivier

    Artisti frumosi – aici ar trebui despicat puternic… dar mai aproape sensul direct al cuvântului „frumos” l-as plasa pe: Chagal, Klimt, Hundertwasser si sa nu-l uit pe Gaudi

    Muzica: Rahmaninov, Mozart, Chopin
    iar mai din zilele astea de ex. Emilie Simon (cred ca imi place foarte mult idea/tema videoului) http://www.youtube.com/watch?v=cI_nkXUpvJk

    O zi buna,
    manon


  3. anamaria
    ai un loc rezervat in loja principala la spectacolul frumosului
    manon
    bine ai venit se pare ca avem gusturi asemanatoare🙂 al pacino e preferatul meu
    videoclipul e extraordinar merci
    te mai astept


  4. ce uimitor e portretul lui warhol!! nu-l atinge deloc trecerea timpului, nimeni nu e mai modern ca el, desi are mii si mii de epigoni (eufemistic vorbind).

    multam, gala, pentru link.

    mie imi plac etaloanele de frumusete interbelice😀


  5. andi
    un charleston?
    http://lemondegala.blog4ever.com/blog/article-257534.html
    si les années folles?


  6. va propun sa ascultati un imn al frumusetii care pe mine ma cutremura


  7. poti sa stii ca mie mi-e dor de gala 1 …………….


  8. andi
    pai ma gandeam de asta te-am trimis acolo🙂
    un charleston la zi iti surade?


  9. Gala, multumesc mult si frumos pt locul oferit! pot sa indraznessc sa cred ca am abonament?!?
    ptretul platit – fidelitatea sau, mai pitin pretentios,, prezenta constanta, atat cat imi sta in putiinta…;
    asadar: omi place Warhol, pe J Blunt ol descopar abia acum, Marlyn, e logodnica Americii, dar nu si a sufletului meu, de acolo o prefer pe M Streep, daca pe V Leigh, desi trec oceanul, cu o corabie a nebunilor, nu o mai gasesc decat tot in suflet, m-as instraina de buna voie[nu doar ca sa nu-mi dezmint numele] intr-un desert rosu, mimand un joc de tenis cu Antonioni si pt a termina ziua asta agitat mai linistit, ascult Scherzzo-ul nr 3 de Chopin
    noapte cu vis frumos Gala!
    –-
    Buna Dimineata!


  10. anamaria eu as zice sa intri ca la prieteni;
    unde intoadeauna exista un loc la masa si un loc rezervat in suflet; fara abonament doar cu drag si sufletul deschis
    le Desert rouge al lui Antonioni a fost o stea si pentru mine🙂
    ma bucur ca ai ales Chopin🙂
    si astazi o dedicatie pentru tine, muzica apelor caci e omagierea lui haendel azi insa cum am facut un post cu oscaruri nu mergea acolo insa sper ca tu il vei gasi aici🙂

    te astept la oscaruri anamaria🙂


  11. Popasuri în loja frumosului…
    1. Fotografia lui Rodney Smith, http://img.photobucket.com/albums/v481/insomniac1142/RodneySmith.jpg
    ‘Fratele geamăn’ al lui Magritte

    2. Muzica lui Jan Garbarek

    3. Enso, unul din cele mai reprezentative simboluri ale Zenului, polivalent din punct de vedere semantic, s.a.m.d.😀
    Vă invit la înfrumuseţarea dekstopului cu acest wallpaper: http://christafan.deviantart.com/art/Zen-Wallpaper-113218743

    4. Istoria Frumuseţii, de Umberto Eco

    5. Istoria Urîtului, de (acelaşi) Umberto Eco.


  12. prospero
    frumosul si uratul in paralel ascunzandu-se unul intr-altul ca insomniacii sau masca zen🙂
    cu muzica lui Garbarek
    multumesc de masura lucrurilor🙂


  13. nu stiu unde sa ‘plasez’ asta, ca sa fie cat de cat potrivit;
    sunt curioasa ce impresie iti face aceasta…. combinatie [ nu gasesc alt cuvint, scuze….]

    oricum, inainte de a pleca, spr sa ne ‘intalnim’ si miine;
    saera fruumoasa !


  14. hmmm sisifratat
    nu ma pliez foarte usor pe muzica araba
    dar aceasta e deosebita; in plus orchestra aceea care sustine o voce sensibila dar puternica; adauga un plus special
    multumesc de bucatica de lume :)si de sunete de vis
    mi-a adus aminte de ofra haza si de aniversarea ei azi http://www.youtube.com/watch?v=ZPqqCnEZrCQ&feature=related


  15. gala, am gasit ceva frumos, si m-am gandit si la tine:



  16. anna esti un inger plin cu surprize
    mi-ai facut o bucurie ….
    ador maria tanase, varianatele franceze prind numai bine sa le imprastiu prin jur cu blesteme de dragoste
    iar blestemul in varianat romaneasca e una din pîesele mele preferate alaturi de http://www.youtube.com/watch?v=mElMRhmBo-g



Lasă un răspuns

  • cadran

    Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
