h1

slumdog millionaire all i wanna do is take all oscars

23/02/2009

AND THE WINNERS ARE:

Actor in a Leading Role SEAN PENN (Milk)

Actor in a Supporting Role HEATH LEDGER (Dark knight)

Actress in a Leading Role KATE WINSLET ( The reader)

Actress in a Supporting Role PENELOPE CRUZ (Vicki Cristina Barcelona)

Animated Feature Film WALL-E

Art Direction THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON

Cinematography SLUMDOG MILLIONAIRE

Costume Design THE DUCHESS

Directing SLUMDOG MILLIONAIRE

Documentary Feature MAN ON WIRE

Documentary Short SMILE PINKI

Film Editing SLUMDOG MILLIONAIRE

Foreign Language Film DEPARTURES

Makeup THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON

Music (Score) SLUMDOG MILLIONAIRE


Music (Song) SLUMDOG MILLIONAIRE (JAI HO )

Best Picture SLUMDOG MILLIONAIRE

Short Film (Animated) LA MAISON EN PETITS CUBES

Short Film (Live Action) SPIELZEUGLAND(TOYLAND)

Sound Editing THE DARK KNIGHT

Sound Mixing SLUMDOG MILLIONAIRE

Visual Effects THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON

Writing (Adapted Screenplay) SLUMDOG MILLIONAIRE

Writing (Original Screenplay) MILK

Am fost destul de aproape cu predicţiile pe care le-am făcut la propunerea lui Andi ; iată pariurile mele
Actor in a Leading Role Frank Langella (Frost/Nixon)
Actor in a Supporting Role Robert Downey JR (Tropic Thunder)
Actress in a Leading Role Angelina Jolie (Changeling)
Actress in a Supporting Role Marisa Tomei (The Wrestler)
¤Animated Feature Film Wall E
¤Art Direction The curious case of Benjamin Button
Costume Design Australia
¤Directing Slumdog Millionaire
Film Editing Milk
Foreign Language Film Waltz with Bachir
¤Makeup The courious case of Benjamin Button
Music (Score) The courious case of Benjamin Button
Music (Song) « O saya » (Slumdog Millionaire)
Visual Effects The dark knight
Writing (Adapted Screenplay) The courious case of Benjamin Button
¤Writing (Original Screenplay) Milk
¤Sound (editing) Dark knight
¤Sound (mixing) Slumdog Millionaire
Best picture The reader
Cinematography The reader

Tot am intuit ceva, în plus Slumdog Millionaire mi-a plăcut foarte mult însă nu credeam că are şanse să câştige la atâtea categorii.Sper să vă bucuraţi de film şi până atunci un mic cadouvizual

Aştept opiniile voastre pro şi contra acestui film, căci contrar premiilor câştigate sunt multe voci împotriva lui.

8 comentarii

  1. atat cat am reusit eu sa vad, mi s-a parut o gala mai reusta decat cele din ultimii ani;
    nu am vazut, asadar nu cunosc toate filmele mominalizate, pe acesta, da;
    filmul e valoros, dar dincolo de calitatile reale ale productiei, pardon, ale filmului, ca realizare artistica, poate ca nu trebuiesc neglijate si contextul lumii americane si nu numai
    in rest, DA, a fost ok !


  2. drept e ca au fost si politice oscarurile de anul acesta🙂
    milk si homosexualii
    slumdog si deschiderea culturala/boolywoodiana
    iar „the reader” filmul care a starnit cele mai multe critici a impacat si politica mondiala prin oscarul lui Winslet
    dark knight a adus un premiu tot pe motive exterioare
    dar dincolo de acestea in mare sunt multumita de rezultate
    se pare ca au imbinat utilul cu placutul
    iar show-ul a fost chiar ok ideea cu 5 actori pentru prezentare candidatilor si anuntarea castigatorului mi s-a parut buna


  3. nu imi place deloc ideea de a da premii post-mortem printre nominalizările cu cei vii😦
    ar trebui înființată o secțiune specială.

    în rest, totul cum am stabilit: dacă nu avem staruri autentice …le inventăm ușor. cu multe premii🙂

    NB


  4. andi
    sunt total de acord cu premiile post-mortem, daca ar fi fost infiintata o sectiune speciala castiga robert downey jr the best actor in a suporting role🙂
    apropo mi-a placut prezentarea lui cuba gooding vis a vis de sus-numitul
    iar in ceea ce priveste starurile,cele din slumdog bolywoodiene sau nu s-au incadrat perfect in rolurile lor🙂 drept e ca s-a supradozat insa meritau un loc sau doua in lista invingatorilor
    o seara buna sa ai


  5. Neata,
    La multi ani de Dragobete😀
    despre oscar, toate bune😀 l-am dormit😆


  6. sper sa iti placa, eu nu am putut alege intre cele doua….


    (sper ca la intoarcere sa te regasesc)


  7. anamaria
    greu de ales intre cele doua intr-adevar, multumesc
    sper sa mergi cu bine si sa te intorci cu aripi puternice sa zburam impreuna


  8. cristinutza
    acuma vad ca ai dormit oscarurile🙂
    daca le si adormeai erai the winner of all winners🙂
    noapte buna



Lasă un răspuns

  • cadran

    Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Februarie 2009
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
