h1

18 martie, 19 gânduri muzicale şi fotografii cu şi despre Paris în 20 de paşi

18/03/2009

Astăzi a fost o primăvară adevărată la Paris, norocul meu a fost ca această zi plină de soare şi căldură să coincidă cu ziua mea liberă, aşa că am ieşit să simt pulsul metropolei, să simt cum îmi arde soarele faţa, să simt oamenii grăbiţi şi turiştii flămânzi cutremurând străzile, pieţele, să văd oraşul cum se îmbracă în verde şi cum îşi trimite prospeţimea în zâmbete pe feţele trecătorilor.
Surpriză: mai mult decât am văzut, am auzit cum bate inima Parisului.Am făcut câteva fotografii, însă fiecare e un cântec pentru mine:
1)La vie en rose

paris-en-rose

paris-en-rose



2) Sena cu dragoste
quais-des-seine

quais-des-seine



3) Cercurile Senei
seine-bw

seine-bw



4) L’amour en vol
en-vol

en-vol



5)Fântâna cu minuni
la-fontaine-des-merveilles

la-fontaine-des-merveilles



6) Două lumi în trei culori
deux-mondes-trois-couleurs

deux-mondes-trois-couleurs



7) La înălţimea Senei
en-hauteur

en-hauteur



8 ) Linii şi curbe
pied de la tour eiffel

pied de la tour eiffel



9) Clătite cu răvaşe
creparia-cu-poezie

creparia-cu-poezie



10) Dragoste, ziduri şi suflet
notre-damme-nuit-en-jour

notre-damme-nuit-en-jour



11) Jocuri şi copilării până în ceruri
les-traces-davions-cest-un-jeu-denfance

les-traces-davions-cest-un-jeu-denfance



12) Vise mov sub cerul Parisului
Je cherche ce bateau qui mene aux pays des reves

Je cherche ce bateau qui mene aux pays des reves



13) Sheakespeare cu praf de Paris
shakespeare-a-paris

shakespeare-a-paris



14) Două suflete înflorite pe Sena
les ames sur seine

les ames sur seine



15) Piramida cu surprize
piramida-cu-surprize

piramida-cu-surprize



16) De trei ori peste cap
la-tour-renversee

la-tour-renversee



17) Idila din vis sau din amintire
idila

idila



18)A venit primăvara cu flori pictate
jaidesfleurs

jaidesfleurs



19) Amour et Paris
paroles-pierres-et-leau

paroles-pierres-et-leau


19 comentarii

  1. Salut:) Suna promitator , pacat ca ti-am descoperit postul cand mergeam la culcare:) promit sa revin:)


  2. sa fac eu deschiderea aici… cu un SUPERB! azi am oftat foarte mult… oare cum imi poate fi dor de ceva ce n-am vazut?🙂
    frumoase poze. favorite… 13 si 17…
    multum de frumuseti!

    „love is paris and paris is love” (ca sa tin isonul)


  3. 1morning
    bine ai venit🙂 somn usor si te mai astept
    lumsa
    poate sufletul tau a vazut parisul🙂
    nu mai ofta uite iti dau eu cate o bucatica, poate asa mai umplem golul lasat de dorinta
    17 imi place si mie muult, am facut-o pe cord deschis🙂
    love in paris sau from paris with love valabile ambele de ales ce-ti doresti mai mult


  4. am venit inapoi pe mirosul cordului deschis…🙂 si sa-mi iau bucatica cu mine…si sa las un multumesc in schimb.
    ps cred ca de aceea mi-a placut 17. iar 13 are un aer de deja-vu… din aceiasi „memorie” de neninteles.


  5. OK, in sfîrsit ne-am asortat cu temele😀
    Azi sărbătorim împreună Les Journées de la Francophonie🙂

    Bonne journée mes ami(e)s!!!!


  6. Je suis retournee!:) Din cele pe care nu le stiam , imi plac mult 3 si 4:)Merci! Nici eu n-am fost la Paris desi locuiesc in Amsterdam!
    Ma gandeam si eu sa fac acelasi lucru cu alte orase care-mi plac:) nu stiu daca o sa reusesc.a +


  7. 1morning
    eu am fost la amsterdam🙂 chiar planuiam pe sfarsitul lunii un weekend insorit la amsterdam
    mi se facu dor ultima daa am fost acum 5 ani
    4 e melodia mea de suflet, iar la zbor nu ma asteptam ma concentram cu obiectivul asupra senei cautam culorile cand m-am trezit en vol🙂
    lumsa
    bine ai revenit, memoria cred ca sta in adancul sufletului gata gata de viitor🙂, o fi una clarvazatoare
    andi
    sa sarbatorim impreuna vive paris !


  8. .. et Voila!
    je Vous remercie beaucoup, Gala!

    *************
    hai ca o iau pe limba noastra🙂
    inainte de a-l vedea cu ochii mei, l-am vazut cu/prin cei ai altora;
    acum, as vreas sa iti propy ceva: sa il luam pe bunul meu amic intre noi si sa ne plimbam inpreuna: vreau sa mai incerc– poate asa, de data asta, ma va convinge Sena cea norocoasa si lipsita de griji la o croaziera… o la la la !!! 🙂


  9. Servus, Gala!
    Superba primavara prin ochi de pariziancă…🙂 Aşa parcă aş crede chiar că zăpada şi gerul de azi de aici incep sa se topească… la indemnul imaginilor, gindurilor si muzicilor tale.
    Şi am ascultat si… asta:

    Toate cele bune
    cu mult soare!


  10. ana
    bucuria e de partea me acroziera pe sena sa fie🙂
    flavius
    si „eu ti-am spus” ca e primavara si soare la paris sa fie peste tot sa topeasca zapada din brasov sa traga razele de soare si spre voi atata frumusete e in jur cand rasare soarele cald si primitor🙂
    multumesc de oprirea francofona si va doresc o noapte plina de lumini


  11. gala, multumesc pentru Paris
    candva cineva mi-a urat sa fac voiajul de nunta la Paris😀 probabil ca de-aia n-am ajuns inca😆
    tot il vad eu pana la urma😉


  12. cristinutza
    paris si luna de miere
    iti vor canta la acordeon in preajma senei🙂
    se vor inghesui pictorii in montmartre sa va faca portrete🙂
    apoi faceti un popas si la moulin rouge
    hehehehe asa sa fie


  13. ce inseamna ca omul sa fie acolo unde îi bate inima! Gala, PARISUL este pentru tine, tu esti pentru PARIS.

    Eu nu-s in RO, nu-s nici in Paris… eu inca imi caut orasul pulsarilor mele.


  14. ce frumos! inca mai visez parisul…cine stie cand o sa ajung…
    de cate ori ma gandesc, imi aduc aminte de un cantecel, invatat la liceu(liceu de franceza intensiva!!!)


  15. manon
    dar inima mea e la venetzia😦
    acolo a fost intotdeauna e orasul meu de suflet
    cautam toata viata🙂
    anna
    campiile elizee🙂 dupa fericire tanjesti tu
    fericirea este acolo unde iti bate inima apropo de ceea ce spunea manon


  16. Venetia pentru mine inseamna pulsari duble si intoarcere in timp.
    Eu m-as multumi si cu loculsorul pulsarilor simple… desi daca e pentru amândoi inseamna perfectiunea!!!… sigur nu Venetia s-ar potrivi noua… eu cu omul meu aveam alte exaltari… of of… deja visez departe


  17. dea Domnnul gala🙂


  18. De cand n-am mai fost pe aici v-ati mutat la Venetia! Si mie imi place mult..
    Daca ai de gand sa vii pe la Amsterdam, da-mi de stire, poate ai vrea sa ne vedem la o cafea? Daca nu,macar sa scrii un post despre oras sa-l vad ptin si prin ochii tai:) tot ziens:)


  19. 1morning
    nu suntem la venetia din pacate😦 as vrea eu
    nu ajung la amsterdam, poate dupa pasti, promit sa bem o cafea cu zambete cand vin
    insa ma tenteaza sa scriu un post despre amsterdam, am ceva poze de acu 5 ani🙂, le scanez si sa vad ce idei imi vin
    o zi superba



Lasă un răspuns

  • cadran

    Martie 2009
    L M M M V S D
    « Feb   Apr »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Martie 2009
    L M M M V S D
    « Feb   Apr »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
