h1

alice drogoreanu si universul său pot ajunge mai aproape de noi : expoziţie cu vânzare

30/04/2009

Cu părere de rău am aflat că Alice Drogoreanu are necazuri financiare, astfel încât recurge la vânzarea fotografiilor sale, cum iubesc fotografia în general şi universul pixelilor săi în special, aş vrea să o ajutăm cu toţii, bucurându-ne în acelaşi timp de apropierea de fotografia sa, cu ceva întârziere aduc şi eu un link care să dea posibilitatea tutoror celor interesaţi şi iubitori să cumpere fotografia Alicei:
Alice Drogoreanu

4 comentarii

  1. Banii astia… de ce au fost inventati oare?😦

    Incepusem sa imi fac griji ca ai disparut.😀


  2. cred ca putem privi si din alt unghi problema. Faptul ca Alice isi vinde fotografiile este unul pozitiv. de ce? pentru ca au altii posibilitatea sa aiba in fata in permanenta Frumosul!
    Succes Alice🙂 sunt indragostita de arta ta!

    gala, mi-a fost dor de tine. imi este dor de tine🙂


  3. tin pumnii alicei sper sa fim de ajutor
    florin
    n-am disparut sunt in vacanta prelungita
    astfel incat stau mai departe de lumea virtuala dar promit sa-mi iau revansa cand ma intorc
    angelita
    si mie mi-e dor de tine faci un popas la mine?


  4. Asteptam un semn…
    Ma bucur ca ai revenit gala🙂



Lasă un răspuns

  • cadran

    Aprilie 2009
    L M M M V S D
    « Mar   Mai »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Aprilie 2009
    L M M M V S D
    « Mar   Mai »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
