h1

din drumurile mele

01/05/2009

Am rupt un apus din paşii pe care soarele i-a oglindit în drumurile mele, aşa poate că se imprimă pe retina virtuală un strop din realitatea Galei, aşa poate că revin încet încet spre realitatea de dincolo de realitate şi o voi transforma în carne şi sânge sau măcar în praf şi tălpi cu dor de ducă.
Cei care aţi fost aici, sunt sigură că recunoaşteţi peisajul, cei care n-au călcat acest drum poate vor ghici din ce lume se desprinde …
Între bolta cerească îmbrăcată de carnaval şi misterul muntelui o lumină pare să vorbească despre cum despică dragostea munţii şi drumurile pot fi scara care urcă uimirea spre soare.
sat-european

10 comentarii

  1. Am presupus că au fost unele drumuri, observând tîcerea destul de îndelungată de pe blog…


  2. acum scriu cu bucurie doar atat : bine ai revenit atinsa de mister si uinita de soare (sau invers? v🙂 )


  3. deci inca nu ai venit😦
    mi-e dor de tine🙂


  4. vania
    sunt tot pe drumuri🙂
    ana
    intre cer si soare surprinsa de mister
    cristinutza
    n-am revenit ma mai lupt putin cu dorul
    si printre picaturi mai virtualizez

    mi-e dor si mie de voi multumesc de semne ma straduiesc sa revin dar deocamdata pasii sunt mici


  5. Gala simt miros de RO in ce vaz… te incarci cu energie. Simt. Se vede…

    Manon


  6. Servus
    bun regăsit cu toate drumurile tale cu tot… să fie drumuri line şi pline de soare…🙂
    cele bune!


  7. Tot pe drum?


  8. Hristos a inviat scumpa mea Lumsa!
    Am avut si eu, ca toata lumea, o pauza…pentru drumuri, odihna sau mancat:)
    Acum ce pot sa-ti recomand…o poezie superba a lui Robert Frost – „The road not taken”…macar sa stii ce drum alegi


  9. Sat european intr-o bolta cereasca. E un carnaval!


  10. manon
    sunt foarte aproape de tine poate ne intalnim
    flavius
    multumesc de gand bun la fel iti doresc
    gina
    da tot pe drum
    valecano
    gala nu lumsa ma bucur de revenire
    lz
    ai simtit carnavalul din Cheile Turzii ma bucur mult
    bun venit in lumea galei



Lasă un răspuns

  • cadran

    Mai 2009
    L M M M V S D
    « Apr   Iun »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Mai 2009
    L M M M V S D
    « Apr   Iun »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
