h1

drumuri II

11/05/2009

Formele sub care se opresc paşii de la pământ la animus sunt atât de diferite încât pot cuprinde tot registrul geometric, romanesc sau mitologic, o pendulare între realitate şi imaginaţie îmi vorbeşte despre zbor şi despre interiorizare, despre privitor şi despre cel care trasează formele în sufletul călător.
Trecerea spre spaţiul călătorului se face printr-un tunel care se află pe muchia geometriei şi pe malul poeziei şi care poate fi atât de bine o maşinărie care să ne conducă într-un timp în care simplitatea se confundă cu frumuseţea cât şi o formă sofisticată de cărare spre imaginar unde drumurile şi cercurile se întrepătrund cu lumina şi misterul.
drumuri in semicerc
Pe partea cealaltă privitorului îi şade bine cu ocheanul, un ochean fermecat în care se pierd milioane de ochi flămânzi de mărgăritare, infinitatea însăşi la braţ cu dorinţa de cunoaştere, o curiozitate a privirii pierdute în lumea sufletului, un collţ de lume în care toate drumurile zboară spre anima
calea cea ingusta
În piele de anima cu zâmbetul pe buze şi aripile în suflet ne desprindem din acest univers semicircular spre rotunzimea perfectă, în mintea şi dorinţa lui Marry Poppins e loc pentru noi toţi cu toate oraşele dragi nouă ascunse în buzunar. Aici toţi putem fi pentru o secundă anima
being marry poppins
Ş-apoi în căutarea jumătăţii perfecte ne putem regăsi aripile de copil colindând cerul de mână cu fericirea
anima & animus
sau să ne prăbuşim ca o pasăre însetată înapoi în realitatea citadină în care alte zburătoare îşi povestesc aventurile unindu-şi destinul de mister celest cu cel teluric
Dintre toate apa mai poate să lase urme de trecere şi de plecare, de desspărţire şi de unificare, apa este animus, anima şi drum: apa vieţii.
apa vieţii

10 comentarii

  1. Am bătut deseori locurile astea, dar arătau diferit pe atunci…


  2. Bine-ai revenit, Gala!
    Mi-ai lipsit enorm!

    N-am vazut locurile in care ai trait atat de intens, dar simtzamantul il cunosc-am fost si animus si anima.
    Cred ca dincolo de asta, in momentul in care simtzi ca frumusetzea te inunda, ca te contopeshti cu ea, aproape nimic nu mai conteza.
    Am simtzit asta in cateva randuri!


  3. Servus Gala!
    frinturi de Sibiu… atit de aproape…
    Bun revenit, din nou.
    Toate cele bune


  4. si eu m-am pierdut printre randuri
    printre franturi de case de drumuri
    ma adun intr-o apa limpede

    si anima si animus sunt aici, trecute prin inel

    te asteapta


  5. Nu mai speram sa zaresc ceva. Am ajund intimplator aici. Azi n-am fost in stare sa ma adun sa termin lucrurile incepute asa incit am colindat pe la toti, desi imi propusesem sa stau departe de bloguri.
    Aici Sibiu – incotro se mai indreapta pasii tai? Mi-a tot zburat gindul la tine in ultima perioada. La Cluj pe cind?


  6. ăsta e oraşul unde vreau eu
    dacă nu să mor măcar să îmbătrânesc
    am mii de fotografii de aici poate că ar merita să fac o expoziţie
    iară, tot în sibiu şi să le-o las cu limbă de moarte


  7. Apus de soare


  8. mircea popescu

    bun venit in drumurile galei, poate fi metaforic un apus de soare deşi era un sibiu in plină amiază

    krasavita

    sibiul ţi se potriveşte de minune, regret că nu am văzut expoziţia, poate am noroc să o văd pe următoarea
    sper că ţi-au făcut plăcere micile clişee în care anima se juca de-a animus

    manon

    clujul l-am ascuns de privitori, deocamdată n-am scos din cochilie frânturile de oraş de suflet, acum sunt departe de el….

    angela

    prin inel am trecut şi eu drumul şi dragostea, sibiul parcă m-a croit rotundă şi caldă, o logodnă cu pasul din apa limpede m-a strâns în luna de călătorie

    flavius

    atât de aproape încât am simţit brasovul zbătându-se să iasă la iveală, mai ales că l-am văzut la o expoziţie de stampe vechi la Brukenthal

    gina

    mă bucur să văd că simţămintele mele au bătut în ritmul inimii tale

    vania

    s-a schimbat la faţă sibiul, însă are acelaşi suflet medieval care s-a mulat perfect pe visul meu de trubadur

    mulţumesc tuturor pentru compania din această călătorie virtuală pentru unii, reală pentru alţii, cuvintele voastre mi-au dat avânt, am să vă port mereu în călătoriile galei, dacă rezonăm la aceleaşi valori putem pribegi împreună la infinit şi oriunde


  9. Si aci ma urmaresc ochii ferestrelor !
    Bine ai revenit Gala , cu tolba plina de povesti🙂
    thx, J.


  10. tolba si ferestrele sibiului sunt cel mai potrivit mijloc de visare🙂



Lasă un răspuns

  • cadran

    Mai 2009
    L M M M V S D
    « Apr   Iun »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Mai 2009
    L M M M V S D
    « Apr   Iun »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
