h1

de-ale oracolelor

24/05/2009

Am primit o leapşă de la Gina care mi-a surâs, mi-a amintit de oracolele pe care le ţineam în şcoală, am să vă fac părtaşi răspunsurilor şi am să vă invit să răspundeţi şi voi

Dacă aş fi fost
…eram:

lună a anului – august
zi a săptămânii- vineri
parte a zilei – noapte
numar -5
animal marin- meduză
direcţie – intersecţie
virtute – bunătatea
personalitate istorică – Cleopatra
planetă – Luna
lichid – apă de izvor
piatră – turcoaz
pasăre – bufniţă
plantă – fistic
tip de vreme – arşiţă
instrument muzical – pian
emoţie -melancolie
sunet -hohot de râs
element – argint
cântec – Tower of song, Leonard Cohen
film – Pacientul englez
serial de televiziune -„Grey’s anatomy”
carte -„1001 de nopţi ”
materie de şcoală – literatură comparată
personaj de ficţiune – Don Quijote
fel de mâncare – paella
oraş – Veneţia
gust – dulce
aroma – măr verde
culoare – verde
material – in
cuvânt – vis
parte a corpului – falange
expresie a feţei – cu capul în nori
personaj de desene animate- Alice
formă – romb
maşină- Mini Cooper
haină – pălărie de paie

Trimit leapşa Cristinuţei, Luciei, şi lui Windy, dacă mai sunt şi alţi doritori să se anunţe🙂

Offtopic şi nu chiar
poartă acelaşi nume, dar e poezie pe celălalt blog🙂 celor interesaţi le recomand vizionarea videopoemului şi aştept preluarea lepşei poetice, iubitori de jam session click aici

17 comentarii

  1. Foarte frumoasă această leapşă, mi-a făcut o mare plăcere (mai demult) să răspund şi eu la ea. Melodia lui Cohen se numără printre preferatele mele… Şi eu aş vrea – dacă s-ar putea – să fiu o zi de vineri.


  2. Cristian
    daca e vineri sa fie poezie🙂, te astept la leapsa poetica


  3. Oooo ce multe mi-au placut la tine.
    Cum am putut sa-l uit pe Don Quijote? Mi-a placut meduza, bufnita si… ce-a mai tare – palaria de paie🙂


  4. manon🙂
    morile de vant si palariile de paie sunt „existentiale”


  5. Don Quijote a venit printre noi ca sa ne inlocuiasca in lupta cu morile de vant… Mi-a placut dependenta ta de personaj… Welcome to the club…


  6. Nu prea am somn, asha ca am venit intr-o vizita ..nocturna; imi place comparatzia jocului cu oracolul, asha mai fugim din viataza noastra cea de toate zilele si de toate noptzile..


  7. maine leapsa poetica. e tarziu si somnul ma acopera.
    i-am spus si Ginei, va pot face o sinteza hermeneutico-personalizata pe leapsa daca vreti.
    noapte buna
    ma uit si la poezie, stii ca ma prinzi astfel🙂


  8. angela
    astept sinteza🙂 foarte incitanta propunerea ta
    leapsa poetica este una careia i-ai dat curs la un moment dat, astept insa variante🙂


  9. aici te INCERC sa te recunosc….
    maine merg la celalta, unde sper sa te aflu intreaga… eu inca am o restanta… pana maine
    … ne reintalnim … unde? … pe Calea Lactee …as vrea, dar asta noapte nu prea sper…😦

    pt tine, este ata :🙂🙂🙂 [si sunt aurii, e Luna plina….]


  10. Gala m-am tot straduit sa integrez Leapsa creata de tine pe dailymotion – si nu m-am prins ce trebuie sa introduc acolo in admin la wordpress – nu-mi zici cum ce trebuie trecut sa-mi apara video-ul in pagina?
    🙂
    Am vazut ca ai ceva noi, pe seara citesc revin la acel articol.


  11. paul
    pe dulcineea unde o gasim? sunt mandra ca suntem cavaleri ai tristei figuri🙂
    ana
    am fost pe calea lactee, te-am gasit in versuri🙂
    gina
    nesomnul tau mi-a aratat luna🙂
    manon
    am lasat rapuns la tine🙂 astept rapuns la leapsa atunci


  12. nb gala maine raspund la leapsa


  13. […] 27, 2009 by cristinutza Am primit o leapsa de la Gala si iata […]


  14. Hello all !
    iti raspund cu intarziere , THX si cu o vechitura de la mine :):)
    Pretenders
    iulie 8, 2008 by windwhisperer | Editează

    Daca as fi fost apa, mi-ar fi placut sa fiu izvor !
    Mereu un inceput proaspat .
    Daca as fi fost pamant, mi-ar fi placut sa fiu lut !
    Sa ma pot modela altfel .
    Daca as fi fost lumina , mi-ar fi placut sa fiu aurora boreala !
    Sa ma topesc in jocul ei racoros .
    Daca as fi fost anotimp, mi-ar fi placut sa fiu toamna !
    Sa am toata bogatia anului.
    Daca as fi fost numar, mi-ar fi placut sa fiu 7 si 21 !
    Sa ma pot imparti la trei .
    Daca as fi fost camp , mi-ar fi placut sa fiu un camp cu flori salbatice !
    Sa pot alerga dupa soare si stele.
    Daca as fi fost piatra pretioasa , mi-ar fi placut sa fiu perla !
    Sa ma pot ascunde intr-o scoica .
    Daca as fi fost musa , mi-ar fi placut sa fiu Thalia !
    Sa fiu mereu o gluma.
    Daca as fi fost o stea , mi-ar fi placut sa fiu Steaua Polara !
    Sa fiu calauza drumurilor .
    Daca as fi fost culoare, mi-ar fi placut sa fiu verde !
    Sa fiu proaspata oricind .
    Dar sunt doar EU ! Si pentru a fi un intreg ,
    Am pretins din toate !
    Cate putin !!! ..nimic mai mult !!!



  15. hai Gala
    sa vedem ce poveste reusim sa construim de aici:

    intalnesc de cateva ori visarea, in diferite forme: noapte, Luna, 1001 nopti, Don Q., vis, cu capul in nori, Alice, palaria de paie.
    asta imi povesteste despre ancorarea ta intr-un mediu intern, pe care ti-l creiezi. tot aici, ma ajuta cifra 5, care este una extrem de puternica in numerologie. In afara informatiei din leapsa, in analiza numelui tau, 5 apare de trei ori. acest numar, conform lui Pythagoras simbolizeaza perfectiunea umana. de aici vine si simbolul pentagramei initiatilor. acum sa vedem ce inseamna aceasta perfectiune. o data ca ai un tip de gandire care iti permite sa patrunzi in miez fara a face un efort deosebit, alta data ca esti extrem de creativa si intotdeauna pregatita pentru a explora lumea in toata complexitatea ei. totodata, perfectiunea nu inseamna ca nu ai asupra ce sa lucrezi. de ex, poti fi impulsiva si sa iei deciziile negandit.
    meduza ta imi povesteste despre alunecarea din tine spre ceilalti, dar si despre incercarea de a te eschiva de la rezolvarea unor probleme peste care ai tu impresia ca nu poti trece. ai tu impresia, repet. ai in tine puteri, la care altii pot visa doar (1001 nopti, dar le neglijezi.
    Inul, marul verde, palaria de paie sunt elemente care imi spun despre naturaletea si profunzimea din tine.
    bufnita – e clar.🙂
    vinerea povesteste profunzimea simturilor.
    esti o poezie, Gala – plina de forta, de sensibilitate, de intelect. de tine🙂

    Curaj,initiativa,lider
    Sexualitate,libertate,cunoastere,constructivitate.
    Iertare,lipsa egoismului,filantropie,standarde divine


  16. windy
    ce frumos portret poetic ai facut din leapsa🙂
    verdele si prospetimea te cuprinde atat de bine …
    iar piesa e superba mercic
    angelita
    ce portret mi-ai facut ma emotione-rosez toata🙂
    atat de fidel realitatii incat parca ai fi fost o oglinda sau un glob de sticla:) sau de ce nu divanul lui tataia🙂
    multumesc



Lasă un răspuns

  • cadran

    Mai 2009
    L M M M V S D
    « Apr   Iun »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Mai 2009
    L M M M V S D
    « Apr   Iun »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
