h1

father and daughter

08/06/2009

Astăzi s-au întâlnit în calendar două voci foarte dragi mie:

Frank Sinatra deşi nu e aniversat astăzi a fost unul dintre subiectele şi modelele preferate ale pictorului american LeRoy Neiman leroy neiman-sinatra născut la 8 iunie 1921 şi cunoscut pentru picturile sale în culori strălucitoare, adept al semiabstractismului şi pictor al scenelor de sport . Mai multe picturi găsiţi pe site-ul oficial, aici.
Iar lui Nancy Sinatra îi spunem „La mulţi ani!” fiindcă astăzi împlineşte 69 de ani.

Frank şi Nancy Sinatra au avut un loc aparte întotdeauna în sufletul meu, poate fiindcă mi-am dorit întotdeauna să am o relaţie de colaborare artistică în familie, dar n-a fost să fie, totuşi îmi amintesc de cum dansam cu tata când eram copil şi cum îl puneam la fiecare aniversare să ne înveţe noi stiluri şi paşi de dans, ciudat majoritatea amintirilor mele cu tata din copilărie sunt legate de dans. Poate că nu mi-am dat seama până acum, dar asta a fost colaborarea noastră artistică, tata m-a învăţat să dansez.
Voi ce vă amintiţi cel mai des legat de tată şi copilărie?

4 comentarii

  1. Un tablou extrem de reuşit. Păstrez în calculator, cu mare drag, multe din melodiile lui Frank Sinatra. O voce mare, un personaj extrem de interesant. Cred că aş putea să spun chiar personalitate, fără să greşesc…


  2. Eu eram certat cam des de tata cand eram copil. Intr-o familie cu doua surori mai mari sefe de promotie, am fost oaia neagra a familiei. Cred ca inca imi revine in minte sentimentul alergarii dupa aprecierea paterna si dupa o capacitatea de a fi la fel de bun „ca fetele”.
    Dar evindent am si alte aminitri mai placute, de genul zilelor de vara in care munceam cot la cot cu tata si povesteam vrute si nevrute.🙂


  3. „Voi ce vă amintiţi cel mai des legat de tată şi copilărie?”

    Tot mai des imi amintesc de el. Vad ca iubesc libertatea precum o iubea el. Îi placea sa calatoreasca, sa se respecte pe sine… am si eu acest virus. Taica-meu a fost un caracter – era frumos, pedant, sharmant si foarte tacut. Cind vorbea insa era imposibil sa nu-l asculti. Nu vorbea mult…

    Frank Sinatra o mare iubire. Pe Nancy nu o stiu atât de bine. Dar sunt mari.
    LeRoy Neiman – superb!!!


  4. cristian
    astept un sinatra cu poemele tale🙂

    florin
    ma bucur de amintirile tale prezenta aici mi-a fost frica sa nu fuga persoanele de sex masculin de frica cuvantului daughter:)

    manon
    ma gandeam ca-ti va place neiman, libertatea si dorinta de calatorie🙂 frumoasa zestre ai primit



Lasă un răspuns

  • cadran

    Iunie 2009
    L M M M V S D
    « Mai   Iul »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Iunie 2009
    L M M M V S D
    « Mai   Iul »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
