h1

leapşa livrească III

14/06/2009

Pentru că am rămas restantă cu o leapşă primită de la Gina, astăzi am recuperat, e vorba de o leapşă livrească
1.Ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecă?
Eliade şi Dostoievski
2. Din ce carte ai mai multe exemplare?
se întamplă să am mai multe, dar în limbi diferite, în aceeaşi limbă nu există cărţi în dublu exemplar la mine în bibliotecă, de obicei le fac cadou
3.De ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost îndragostit(ă) în secret?
Catul Bogdan din „Lorelei” (Teodoreanu)
4. Ce carte ai citit cel mai des?
Noaptea de Sânzâiene – Eliade, Don Quijote- Cervantes
5.Care era cartea ta preferata la 10 ani?
Legendele Olimpului
Winnetou
Cuore- inimă de copil

6. Care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?
Coehlo – Vrăjitoarea din Portobello
7. Care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?
Rushdie- Copiii din miez de noapte

8. Dacă ar trebui sa obligi pe cineva să citească o carte, care ar fi aceea?
de obligat n-aş obliga pe nimeni, dar i-aş convinge să citească Biblia şi 1001 de nopţi
9.Cine crezi că ar trebui să câştige Premiul Nobel pentru Literatură?
Milan Kundera
10.Ce carte ţi-ar plăcea să vezi ecranizată?
Lorelei de Ionel Teodoreanu
11.Descrie visul cel mai straniu care să fi inclus un autor, o carte sau un personaj literar.
la o cafea cu Octavian Paler într-o gară
12. Care este cartea mai puţin cultă pe care ai citit-o ca adult?
Cartea de bucate
13. Care este cartea cea mai dificilă pe care ai citit-o?
Herman Hesse « Jocul cu mărgele de sticlă »
14. Preferi autori francezi sau ruşi?
ruşi
15. Shakespeare, Milton sau Chaucer?
Shakespeare
16.Ce te deranjeaza cel mai mult in activitatea lecturii?
întreruperile, lipsa de timp
17.Care este romanul tau favorit?
Don Quijote Cervantes
18.Scriitorul favorit?
Eliade şi Dostoievski
19. Joci ceva?
trivia
20.Povestiri scurte, schitze?
ambele
21.Non- ficţiune?
jurnale, istoria religiilor, filosofie
22. Ce scriitor crezi că este supraevaluat?
Le Clezio, Dan Brown, Coehlo
23. Ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?
Biblia
24. Si acum ce citeşti?
Rubik- roman colectiv, Amelie Nothomb – Mercur, Kessel- Les coeurs purs
Dau mai departe leapşa către Călin Hera, Cristinutza, Florin, Flavius şi celor care trec pe-aici şi vor să ne împărtăşească gusturile lor literare.

6 comentarii

  1. Frumoasă leapşă, una dintre cele mai interesante care au circulat şi circulă pe bloguri…


  2. Eu am ajut deja leapsa asta de la Andi via Vania.😦
    Mi-ar fi placut sa o fac si acum.😀
    Uite aici: http://florinpuscas.ro/2009/05/14/ia-cartea-leapsa-si-fugi/
    Multumesc oricum ca te-ai gandit la mine!🙂


  3. leapsa frumoasa, trecuta prin suflet🙂
    si eu mi-am facut tema


  4. asadar toata lumea isi face temele


  5. Mi-a placut Biblia pe insula pustie si Cartea de bucate – ca si cea mai putin culta.
    Daca cartea de bucate era a lui Radu Anton Roman ar fi trecut probabil la carti deosebit de fain scrise. Avea un talent al vorbei si un limbaj ca nu-ti dadeai seama ca citesti retete😀


  6. manon
    n-am citit-o dar sunt convinsa l-am auzit la emisiuni cum isi descria retetele:)



Lasă un răspuns

  • cadran

    Iunie 2009
    L M M M V S D
    « Mai   Iul »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Iunie 2009
    L M M M V S D
    « Mai   Iul »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
