h1

13 iulie

13/07/2009

Sunete şi culori din calendarul zilei de 13 iulie care sper să vă placă.

Albert Ayler ( 13 Iulie 1936 – Noiembrie 1970) saxofonist, compozitor al jazz-ului american de avangardă:

Mordecai Ardon ( 13 Iulie 1896 – 18 iunie 1992), considerat unul dintre cei mai mari pictori israelieni, faimos pentru vitraliul său „The Ardon Windows” "The Ardon Windows" care încorporează elemente vizuale din Kaballa sau pentru „Ravens over the Valley of Emek”_:
“Ravens over the Valley of Emek” -Mordecai Ardon

8 comentarii

  1. calde culorile, frumoasa muzica🙂


  2. Nu prea ma pricep la pictura si nu prea am cum sa comentez picturile acelea …. dar mie imi plac😉


  3. Frumos… Într-o zi de 13 – atunci când mulţi spun că se tem de ghinion – ne-ai oferit acorduri şi culoare…


  4. Gala, tu vrei multe cu noi!
    Eu am vointa, dar nu tot ce-mi pun in gand mi se implineste.
    Ma uit, admir. Si atat.
    O zi frumoasa in culorile Frantei , cu parfumul preferat!


  5. Ce zi frumoasă!


  6. fascinante vitralii! …recunosc kaballa mi-e necunoscuta, nu pot repera simbolistica…:(

    14 iulie, sarbatorim ceva? sa imparti astazi zambete francezilor din partea noastra!


  7. Am regasit culorile drapelului francez in imaginile israelianului Ardon Mordechai…

    Vive la France et vive la République!
    Defilarea pe Champs-Elysée, pe care am urmarit-o sporadic, va fi fost impecabila…

    Prefer s-ascult „le chant des partisans”, ce ma impresioneaza de fiecare-data mai mult decat „marseieza”… versiunea mea preferata:


  8. cristinutza, calin, cristian,
    sa profitam asadar
    alb3rt
    bun venit in lumea galei
    trebuie sa fie un motiv pentru care iti plac
    patricka
    sarbatorim, da:) am impartit la bisou_uri cu galeata astazi
    melanie
    nu cred ca mordecai s-a gandit la drapelul frantei, alb si albastru este si la ei iar rosu banuiesc ca e sangele, dar chiar ce coincidenta
    mie imi place marseieza :)dar merci de cantecul partizanilor



Lasă un răspuns

  • cadran

    Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
