h1

Turtă dulce în paşi de dans

16/07/2009

ginger_rogers_01
Astăzi sunt deja 98 de ani de când s-a născut Virginia Katherine McMath, alias Ginger Rogers.
Îmi aduc aminte de copilărie întotdeauna m-am întrebat de ce numele ei seamănă cu turta dulce(ginger bred) şi îmi imaginam că îi plăceau dulciurile, că s-a născut în apropiere de un cuptor, că-i plăcea să fugă prin pădure, până mi-am adus aminte de vorba din poveste: „ba mai bine stai să-ţi cânt” şi turtiţa cânta iepuraşului, lupului, ursului, pădurii. De atunci Ginger pentru mine a fost turtiţa dansatoare şi încercam să o imit. Întotdeauna mi-am dorit să dansez ca ea, dar greu de „mânuit” piciorul atât de frumos, greu de imitat dansul ei, mai ales cel din Roberta (William A. Seiter 1935):

7 comentarii

  1. Gala
    vine dansul sa ne fure🙂
    si Ginger pe post de profesoara🙂
    cu turta dulce in desaga, asa cum facea Ion Creanga🙂


  2. Frumos…mi-ai adus aminte de copilarie cand stateam turceste in fata televizorului visand ca am sa fiu si eu un Fred Astaire….
    Ma-nclin!


  3. angela
    sa vina dansul sa ma fure si sa nu ma mai lase🙂
    boss
    bun venit in lumea galei plina de turtite🙂
    se pare ca in copilarie eram un cuplu imaginar care dansa in aceeasi lume cinefila🙂
    ma bucur


  4. Fred şi Ginger – ce echipă… Atunci să dansăm, să avem grijă să nu călcăm domniţele pe pantofi… La dans!


  5. Splendid!
    Nici nu gasesc cuvinte!Sau cuvintele sunt incapabile sa exprime frumusetea. Si gandurile tale! ca-ntr-o poveste!
    O seara ca o turta dulce!!


  6. Ginger and Fred, Fred and Ginger… frumosi, talentati, veselie molipsitoare, nemuritori…
    nu dansau, pluteau pur si simplu, a doua natura sau prima… o tempora, o mores! Bunica-mea materna era innebunita dupa ei, nu se mai satura sa-i priveasca…


  7. […] în salonul unu am fost întîmpinat cu turtă dulce-n pas de dans şi, surprinzător în ciuda durerii din genunchi şi a antitalentului meu m-am trezit dansînd! […]



Lasă un răspuns

  • cadran

    Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
