h1

ATONEMENT

18/07/2009

Atonement apărut în 2007, un film în regia lui Joe Wright după o nuvelă scrisă de Ian McEwan adaptată de Christopher Hampton, cu James McAvoy şi Keira Knightley în rolurile principale.

A câştigat în 2008 Oscarul pentru Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score şi BAFTA Film Award categoria Best Film şi Best Production Design, Golden Globe categoria Best Motion Picture – Drama şi Best Original Score – Motion Picture.

Luni sau marţi am să vă spun mai multe, până atunci termin şi cartea şi poate vedeţi şi voi filmul între timp.

11 comentarii

  1. Încercăm să îl vedem…


  2. L-am vazut si astept cu nerabdare sa ne spui mai multe, pentru ca nu am citit cartea si sunt curioasa cum este ecranizarea fata de carte🙂


  3. La cate citesti/vezi/faci tu, Gala, ma intreb daca traim in acelasi timp..
    O zi frumoasa!


  4. sa stai cu ochii pe o secventa de ‘dupa razboi’ (cu raniti si fumaraie) de vreo 6 minute fara nici o taietura si de o frumuste iesita din comun🙂


  5. panta
    super scena, m-a atins si pe mine
    gina
    eu nu prea dorm noptile, aici o fi un surplus de timp
    rontziki
    am citit jumatate pana acum pare mai bun filmul decat cartea
    cristian
    vizionare placuta


  6. si eu vreau sa il vad
    caut
    caut
    caut🙂


  7. angelita
    cum sa ti-l dau oare?
    mess?


  8. oare se trimite?
    pe gmail eventual
    merge mai bine decat yahoo
    TE ROG!!!!!!!

    spinei.angela@gmail.com
    pe yahoo aii adresa mea.

    multumesc, Gala🙂


  9. nu merge pe gmail, angela,nici varianta mea cu rar-ul n-a mers, incercam pe mess?


  10. L-am vazut, si m-a impresionat mult. Cu toate ca la un moment dat mi s-a parut ca e prea lent. Dar subiectul e bun.

    Abia astept impresii despre carte🙂


  11. afreuda
    gata am pus si cartea🙂 check the last post



Lasă un răspuns

  • cadran

    Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
