h1

take a look at american breakfast

22/07/2009

Astăzi e ziua lui Rick Davies, unul dintre fondatorii grupului Supertrump, fericirea mea că pot să vă pun muzică bună la cafeaua de dimineaţă. După „The Logical Song” pe care îl las pe piedestal,fiindcă am crescut alături, fiind unul dintre cântecele obsesie ale familiei
iata şi preferatul meu

Take a look at my girlfriend
She’s the only one I got
Not much of a girlfriend
Never seem to get a lot
Take a jumbo across the water
Like to see America
See the girls in California
I’m hoping it’s going to come true
But there’s not a lot I can do

Could we have kippers for breakfast
Mummy dear, Mummy dear
They got to have ‘em in Texas
Cos everyone’s a millionaire
I’m a winner, I’m a sinner
Do you want my autograph
I’m a loser, what a joker
I’m playing my jokes upon you
While there’s nothing better to do

Don’t you look at my girlfriend
She’s the only one I got
Not much of a girlfriend
Never seem to get a lot
Take a jumbo across the water
Like to see America
See the girls in California
I’m hoping it’s going to come true
But there’s not a lot I can do

14 comentarii

  1. Gala, good choice, thanx!
    What about „Dire Straits”?…

    Titlul mi-a reamintit de:
    „Breakfast at Tiffany’s”(Truman Capote), cu superba Audrey Hepburn…

    „Holly, I’m in love with you… so much, so plenty…”
    „People don’t belong to people…”


  2. Supertrump… Uitasem complet de ei până acum…


  3. Gusturi muzicale impecabile!🙂
    La multi ani as zice…


  4. Servus, Gala!
    Supertramp…🙂 Ce surpriza… Multumesc mult! Si permite-mi o dedicatie cu toate gindurile bune:


  5. Good mornin’!

    Gala, ai pomenit recent ca esti „zodie cu fusta”… Iata o fosta-parizianca, ex-Mme Billy Joel:

    Billy Joel – Uptown Girl

    „Uptown girl
    She’s been living in her uptown world
    I bet she never had a back street guy
    I bet her mama never told her why…

    She’s been living in her white bread world…”

    Cum o fi sa traiesti in „lumea franzelei(paine alba)” cu un back street guy?!…🙂


  6. Hm, am ajuns aici mai către prânz. Dar, tot cu cafeaua-n faţă!


  7. @”desi as prefera delfinii de la 3:15 ;)”

    Stiai ca multi delfini sunt gay?! I’m serious.
    Concluzia: what about the Romanian women?🙂


  8. @ Papule, ma prinsulescu si-ti confirm ca I love dolphins, as well, de cand cu Flipper… si-apoi delfinii „ie si iei” tot mamifere, ca noi!🙂


  9. N.B. Gala, merci bcp ca ne „suporti”! Bearhugs…🙂

    Papuleana, figura „iejti”…😀

    btw, „capricornii” sunt juma’ capra(tzap?!) de munte si juma’ delfin sau/si sirena; in Antichitate(mitologie?) delfinii erau comparati cu sirenele, alea care se bronzau pe plajele insulelor, atrageau marinarii esuati, de uitau sa se mai intoarca la portul initial…🙂


  10. Papulicule, tu… Ulise?! Ma-ntreb cine-o fi Penny(Penelopa): Cruz(bruneta) sau (Ann)Miller(satena-deschis)?! Ce zici de Penny-Ann:

    Daaa, categoric:”punt ochit, punt lovit!”, sunt o „profitoare”!!!😆

    Metamorfoza eventuala e interesanta, dar cam riscanta, iar filmu’ necesita timp…😉


  11. Fara cafea. Cu mare placere!
    O seara frumoasa!


  12. Am descoperit Supertramp gratie unei bune prietene. Era studentă. Era, ca femeie, de zece ori mai misto decât eram eu, ca bărbat. Si, totusi, s-a încurcat cu mine (îmi place cum sună asta). Acultam Supertramp, povesteam si făceam nebunii. Pfu, ce amintiri mi-ai trezit!


  13. mela;
    merci bcp pour l’idée🙂 tre sa-mi fac intai brutarie si apoi sa decid ce fac cu back street boy

    cred ca aveam vreo 12 ani cand mi se pusese pata pe cel cbrunet cu ochelari de soare , fara cercei ca-s doi bruneti :))
    intre timp am mai schimbat culorile, de la dragostea de franzela mi se trage🙂
    chiar thx ce amintiri mi-ai trezit, fug sa-mi sun prietena din copilarie cu care imparteam piesele lor in „a galei”/ „a deei”🙂
    noapte buna tuturor up town/ down town unde va aflati
    ma duc sa-mi amintesc de ocean, si cand am timp va povestesc


  14. Bon sang, mais c’est bien sûr:

    Calypso – France Gall(care danseaza cu Philippe Lavil, drôle d’idée!)



Lasă un răspuns

  • cadran

    Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
