h1

slash nu plânge niciodată

23/07/2009

Astăzi ascultaţi Guns N’Roses fiindcă e ziua lui Slash, unul dintre cei mai iubiţi dintre galateni prin anii ’90🙂
slash
Vreau şi eu un joben ca al lui, cred ca va fi cadoul meu către gala de ziua ei până atunci mă mulţumesc să-l privesc şi să-mi cânt

Talk to me softly
There is something in your eyes
Don’t hang your head in sorrow
And please don’t cry
I know how you feel inside I’ve
I’ve been there before
Somethin is changin’ inside you
And don’t you know

Don’t you cry tonight
I still love you baby
Don’t you cry tonight
Don’t you cry tonight
There’s a heaven above you baby
And don’t you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don’t you take it so hard now
And please don’t take it so bad
I’ll still be thinkin’ of you
And the times we had…baby

And don’t you cry tonight
Don’t you cry tonight
Don’t you cry tonight
There’s a heaven above you baby
And don’t you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you’ll be alright now sugar
You’ll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don’t you cry tonight
And don’t you cry tonight
And don’t you cry tonight
There’s a heaven above you baby
And don’t you cry
Don’t you ever cry
Don’t you cry tonight
Baby maybe someday
Don’t you cry
Don’t you ever cry
Don’t you cry
Tonight

10 comentarii

  1. Bună @Gala…
    Slash, Guns… cum vin şi mă ating din nou… Cum se apropie şi cum se potrivesc cu… lumea mea!🙂 Mulţumesc iar şi iar…
    O seară frumoasă


  2. Deşi îmi plac trupele un pic mai dure – gen Maiden sau Metallica – îi ascult cu plăcere şi pe cei de la Guns. Chiar dacă sunt destul de… soft…


  3. flavius
    deja cred ca nu ma mai mir🙂 pare-se ca ne trage cu ochiul aceeasi muzica
    tiriplici
    bun venit in lumea galei🙂
    eu cu maiden si metallica ma inteleg bine, dar parca tot catre slash ma trage ata


  4. La multi ani🙂


  5. Galateea… Tre sa ma lamuresti de ce Slash e galatean!


  6. paul
    slash e galateean fiindca ii placuse galei🙂
    poate ca a fost si prin galati pe la vreo admiratoare nu stiu sigur🙂


  7. Laly
    chiar la multi ani sa ne mai cante multi ani🙂


  8. Gala
    uitasem de ei printre cartile mele🙂
    ce bine ca am avut timp sa intru, sa stau pe o banca, la umbra ta si sa ii ascult
    stii ce imi lipseste gala?
    poezia ta


  9. nu ee printre preferatii mei, dar la tine, pana si el suna, parca, altfel….
    si totusi, cum spune Angela, iau cu mine de la tine, altceva, ce ommmmi cam lipseste in ultimul timp
    multumesc 🙂


  10. angela,
    a venit si poezia🙂
    ana,
    poate gandul sa-l faca mai poetic🙂
    poezia e dincolo, daca ati cerut a venit🙂



Lasă un răspuns

  • cadran

    Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
