h1

melo de miercuri (restanţa de duminică)

02/09/2009

20 comentarii

  1. LA MULŢI ANI, Gala, din toată inima… Sper să nu greşesc, nu ştiam, am citit mai sus un comentariu şi mi-am permis… Să ai parte de sănătate şi multă fericire!


  2. Gala!!!
    e LA MULTI ANI?

    daca da, si daca nu – draga mea.
    chiar daca in ultimul timp nu ne prea scriem, esti in sufletul meu si stiu: cand ajung la Paris, acolo esti tu.

    sa zbori.
    stii sa o faci atat de frumos
    cu mare mare drag de tine si de ce faci


  3. cristian,
    n-ai gresit🙂 multumesc de urari si de prezenta, multa fericire si tie
    angelita,
    ai venit ? te credeam la viena, ce ma bucur sa te am aici azi🙂 facem un party vrajitoresc mai pe seara daca nu ma fura zburatorul🙂
    din pacate m-a prins orasul tau de suflet in brate si n-am prea avut timp de scris, daca ajungi pe meleagurile studentiei ma gasesti inca acolo🙂
    zburam, am gasit solutia, iti cer cu imprumut matura supersonica, sa pot zbura nu doar frumos ci si cu folos🙂
    asadar chef cu aripi facem:p


  4. Bon et heureux anniv’, Gala!

    Gandurile si urarile mele au culoarea florilor de leandru roz si de lavanda din gradina mea…

    „On peut éprouver une telle joie à faire plaisir à quelqu’un qu’on ait envie de le remercier.”(Henry de Montherlant)

    Viata ne ofera uneori surprize minunate… O persoana de calitate ca tine constituie o adevarata „comoara”, o perla rara, pretioasa…

    Pentru ziua ta si tot acest an, iti doresc sa-ti urmezi „lectura” romanului vietii tale, sa accepti de-a rasfoi toate paginile ce completeaza un capitol, fara teama de-a ajunge la sfarsit…

    Incearca sa-ti mentii acelasi echilibru, aceeasi armonie de cate ori traversezi un drum, o poteca pe care viata ti le scoate-n cale…

    Continua sa privesti tot inainte, cu aceeasi curiozitate si interes pentru tot, alaturi de cei dragi…

    Rasfatza-te si alinta-te AZI, profita de cei apropiati si iubiti… Savureaza aceasta zi ce-ti aduce un an in plus la cei de pe „buletin”, relativizeaza si pozitiveaza, cu sperantza ca si maine va fi o zi plina de „ceva” si mai surprinzator, mai bun, mai placut…

    Sper sa ai o zi ca o gradina-curcubeu, plina de florile tale preferate si de parfumul lor suav… Fericire si impliniri!

    La multi, multi ani, spre bucuria celor care te iubesc si indragesc!

    „C’est en offrant de la joie que l’on ressent la plus grande joie. Des sourires, du plaisir, tout pour se réjouir!”🙂


  5. Uitasem cele 10 „porunci”, les voilà:

    1) Bucura-te de fiecare dimineatza, fara exceptie!
    2) Pastreaza-ti calmul si zambeste, chiar daca n-ai chef!
    3) Gandeste-te ca esti IUBITA azi, acum!
    4) Cauta mereu partea pozitiva a semenilor tai!
    5) Alunga orice nor de tristetze si relativizeaza!
    6) Evita sa critici si sa te lamentezi ca sa nu fii deprimata!
    7) Munceste cu voie-buna, indiferent ce meserie faci!
    8) Fii primitoare si generoasa cu toti oaspetii!
    9) Consoleaza-i si incurajeaza-i pe toti cei care sufera!
    10) Imprastie-ti bucuria peste tot, ca sa fii inconjurata de ea!

    Remember:

    numai bogatia sufleteasca e o comoara, iar cine n-o poate vedea, e orb… Cine nu-i capabil de-a rosti o vorba buna cand e nevoie de ea, e mut.
    Cine-i stapanit de invidie, e sarac, dar cine poseda o inima generoasa ca a ta, e cu-adevarat bogat…

    Happy B’day, young lady!🙂


  6. @”Fii primitoare si generoasa cu toti oaspetii!”
    – era n° 8, dar a aparut emoticonu’!!!😉


  7. Jacques Higelin – Champagne



    Oasis – Champagne Supernova

    cheers! à la tienne!🙂


  8. La multi ani, Gala!

    O melodie doar pentru tine si „felia ta de viata”!


  9. da, Gala, asteptam party…eu dau un dom perignon…cine vine cu piscoturile????

    Si o melodie pe care ti-o dedic cu placere. Imi place foarte mult!


  10. Gala
    esti la Cluj???????????
    pana cand?

    sa fie la multi ani
    si sa fie ceva special pentru tine
    asta

    suna frumos, ca si tine. feminin si discret.
    la multi ani!!!!


  11. sampanie pentru toata lumea
    multumesc de urari si de prezenta, de cuvinte si de dulceturi, de piscoturi si iubiri virtuale, de flori si de apropieri

    „Give me champagne

    I won’t complain.

    If that’s the best you can do.

    But if you’ve got class

    Fill my glass

    With Oklahoma homebrew.”

    Tom T. Hall


  12. La multi ani! iti dorest tot ce iti doresti.
    ps… as avea o intrebare, in cazul in care imi este permis.
    daca e b-day, atunci cati ani faci, draga mea? :d


  13. uuups! doresc


  14. La Multi Ani Gala!🙂


  15. Mela,
    vad ca am fost gand la gand cu oasis in sampanie🙂
    thx pentru decalog, cred ca e cea mai draga regula de viata pe care as aplica-o, multumesc de sampanie si de cuvinte m-au fericit tare, si a fost cel mai puternic mesaj primit ieri, am sa le iau pe rand sa le ascund in sufletel

    angelita
    vii si tu?🙂 interesant momentul muzical, nu-l stiam, dar parca ma duce cu gandul la pierderi in departari, o calatorie peste liric si deasupra notelor muzicale

    patricka,
    insulele lui koop mi-au atins si inima si trupul s-apoi s-au aciuiat in fericirea de la vama veche, ah ce de dorinte mi-ai starnit acum as fugi in fericirea marina
    sampania a curs din cuvinte in nopti fierbinti thx

    alex
    mercic de urari, hai la sampanie🙂


  16. dimi,
    merci, cred ca am facut 1000 mai am un pas pana sa ajung seherezada :d


  17. @Gala,

    e putin ceea ce ti-am putut eu oferi, tu esti cea generoasa prin felul in care primesti darurile…🙂


  18. cu placere! daca nu as fi stiut, as fi putut sa jur ca esti mai tanara. asa trebuie, cu melo dedication??
    here’s mine:


  19. Gala
    eu sunt, la dans, la beutura si la femei🙂 ha ha ha🙂 ca Ivan Turbinca🙂


  20. Gala, frumoasă melo-restanţă ai ales, ai nişte gusturi foarte rasate/aristocrate! 🙂



Lasă un răspuns

  • cadran

    Septembrie 2009
    L M M M V S D
    « Aug   Oct »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Septembrie 2009
    L M M M V S D
    « Aug   Oct »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
