h1

Perle sarate de iubire… by Mela

04/12/2009

Am descoperit cu TINE ca exista si lacrimi de bucurie. Le cunosteam doar pe cele de tristetze. Si azi realizez ca imensul meu noroc, mai degraba sansa vietii mele e de-a fi iubita de TINE. TU m-ai conturat, modelat, finisat, cum nimeni altcineva n-ar fi facut-o. Am renascut ca sa devin minunea TA.


Isabelle Boulay – Quelques Pleurs

Ti-amintesti cand te-am regasit adormit in acea camera bleu-turquoise?… Ti-am mangaiat fruntea si-am asteptat sa te trezesti. Prezentza mea neasteptata te-a tulburat, ti-ai deschis bratele si ochii ti s-au umezit. O perla sarata ti s-a prelins intre pleoape si gene, alunecand pe obraz, spre coltul buzelor. Eram incapabila sa rostesc ceva. Ti-am sorbit lacrima, m-ai cuprins si m-ai lipit de tine. Alte perle continuau sa curga. Te-am intrebat:
– de ce, Mon Amour?…
Vocea-ti blanda mi-a raspuns silabic:
– pentru ca te iubesc…

Orele ce-au urmat vor fi fost magice, chiar daca ne-au reamintit teama de lipsa unui viitor comun. Ziua aceea ni s-a parut interminabila. Stiam amandoi ca la sfarsitul ei, inainte de caderea noptii, va interveni despartirea. Am hotarat sa ignoram ecoul ei trist si sa ne bucuram de fiecare secunda impreuna. Nu indrazneam sa ne uitam la ceas. Telepatia dintre noi functiona perfect: doream sa „tragem” de timp, sa-l oprim, sa-l stapanim. Dar Cronos, tiran crud si sangeros ne devora fara mila c ape proprii sai copii. Bucuria reintalnirii s-a transformat in luciditate. Tacerile noastre nu mai constituiau acele marturisiri comune, ci un izvor de viitoare lacrimi. Un sirag de perle al carui sidef continea ultima-ti iubire.

Ai plecat. Absentza dureroasa si fidela m-a acoperit. Trebuie sa recunosc ca mi-e greu. Daca fac un singur pas, te vei departa si mai mult. Daca tresar si ma-nfior, o fractiune de secunda ma propulseaza la mii de ani-lumina fatza de tine. Exact acolo unde am prins radacini nemuritoare cu speranta ce-avea gust de ciocolata amaruie. E frustrant cum nu pot sa-mi alcatuiesc vorbele, mi se incurca in gand si-n suflet. Si totusi mi-a ramas privirea ta, zambetul tau, iubirea ta.

Pasesc, fara sa stiu spre ce orizonturi ma-ndrept, ca sa scap de „doar si poate”. Gandurile-mi zboara catre TINE. Vreau sa-mi imbat viata pana la ultimul strop! M-am sfaramat si-am revenit din lacrimile tale fara nici-o ezitare, indiferent de ce va urma, viitorul mi-e tot PREZENT. Trecutul s-a cutremurat dupa seismul din vara indiana, urmat de-un tsunami devastator. M-am reintors acolo unde te lasasem. Acelasi râu cu meandre grabite se strecoara printre salcii plangatoare si plopi. Acelasi soare incandescent isi scalda razele aurii in apa limpede.

O adiere brusca imi mangaie chipul. Inchid ochii si-ti simt ultimul sarut. Imaginea ta atat de prezenta se estompeaza incet, incet. E tarziu, sunt asteptata. Trebuie sa te parasesc, Mon Amour. Stiu ca UNDEVA existi si pentru mine. Numele tau e un amestec de vocale comune si de culori parfumate ce-mi revin de cate ori mi-e dor de tine. Gradina mea fermecata e plina de locuri feerice, magice, un paradis fara trecut.

Acolo te regasesc azi, acum, mereu.


Eric Clapton – Tears in heaven

4 comentarii

  1. Zi buna, Doamna.
    Nimeni nu putea sa zugraveasca mai fidel simtirea Divina.
    Iar imaginile de vis se imbina cu textul precum doua trupuri in imbratisarea fara de sfarsit.
    Ea exista doar pentru cei ce cred in ea.

    Superba, Divina si fara de sfarsit.


  2. Merci, Hai-hui!

    Motto:”Dragostea nu e un obicei, un angajament sau o datorie. Dragostea EXISTA, pur si simplu. Fara definitii. Iubeste si nu-ti pune prea multe intrebari. Doar iubeste!”
    (Paulo Coelho – The Witch of Portobello)

    A propos de cele 2 trupuri impletite…
    sudate prin porii care suspina, gem…
    doua guri infometate ce se devora, doua limbi blande sau dezlantzuite, ce explora fiecare milimetru de piele… doua sexe ce se cauta, se regasesc, se reintalnesc cu nerabdare, cu dorintza, cu pofta…

    doua trupuri care se framanta, se sorb, se mangaie, se intersecteaza, se contopesc… inainteaza unul in celalalt, adanc, EL devine râul EI, EA devine plaja LUI… clipe magice, inimile li se opresc, iar timpul ramane suspendat in secundele eternitatii…


  3. N-ai pentru ce-mi multumi, doamna. Ma inchin in fata sensibilitatii si iubirii precum o fac in fata Celui care ne-a daruit acest har. Este meritul dumitale ca simti ceea altora le este strain din teama de a trai vesnic in inima si sufletul fiintei iubite. Cred ca neputiinta de a te darui si teama nasc monstri. Stiu cazuri.


  4. Heya i am for the primary time here. I came across this board and I in finding It truly useful & it helped me out a lot. I’m hoping to offer one thing again and aid others such as you aided me.



Lasă un răspuns

  • cadran

    Decembrie 2009
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Decembrie 2009
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
