h1

7 semne ale îndrăgostelii

09/03/2010

Vă amintiţi cum e prima săptămănă de îndrăgosteală? Zic eu prima săptămână, dar poate fi vorba de o lună sau un sfert de an🙂.
Eu una de fiecare dată cel puţin o săptămână sunt cu capul în nori, dulce ca o ciocolată, ochii îmi sunt strălucitori şi fără vârstă, sunt plină de replici ca un actor şi grăbită de fiecare dată să mai prind un zbor şi un sărut în plus pe secundă, am o pasăre în piept care ştie să scrie poeme şi toate sunt la superlativ.
Coincideţele îmi joacă feste se pare… când i-am adunat laolaltă pe cei aniversaţi sau comemoraţi astăzi a ieşit gândul despre momentul îndrăgostirii… v-aş lăsa să ghiciţi cine mi-a indus această stare şi cum… cei care vreţi opriţi-vă din citit aici, mergeţi în altă pagină şi lasaţi-mi gândul vostru ….

Cei care aţi continuat să citiţi am să vă spun acuşica cum e în lumea Galei când e îndrăgostită:

1. sunt cu capul în nori, vreau să cuceresc universul, în zbor îmi regăsesc forţa de a cuceri necunoscutul şi dorinţa de a trece dincolo de faţa văzută a universului interior, port în suflet o galaxie care se pregăteşte să renască
toate acestea mă fac să mă aseamăn oarecum lui Yuri Gagarin

yurigagarin

yurigagarin

născut la 9 martie 1934 şi care la 12 Aprilie 1961, devine primul om în spaţiu, lansându-se pe orbită la bordul navei Vostok 3KA-2 (Vostok 1). Numele de cod pe care l-a purtat pe parcursul acestei misiuni a fost Kedr (Cedrul), pe parcursul zborului se pare că ar fi fluierat celebra melodie: „Pământul-mamă aude, pământul-mamă ştie” („Родина слышит, Родина знает”), un cântec patriotic compus de Dmitri Shostakovich în 1951, pe versurile lui Yevgeniy Dolmatovsky,
iar în momentul în care a văzut pământul ar fi exclamat: „Pământul e albastru … Ce frumuseţe; E uimitor”

2. dulce ca o ciocolată iar dulceaţa aceasta o modelez, din ea creez cadouri pentru cel drag şi fac cele mai îndrăzneţe declaraţii de dulcegărie exact ca Juliette Binoche

juliette_binoche

juliette_binoche

(născută la 9 martie 1968) în „Chocolat”
3.recit o grămadă de poezii ca un actor, le caut pe toate de dragoste şi le pun în suflet ca măsură a stării de galactic, apoi le recit cu inima plină de pasiune aşa cum numai Ion Caramitru (născut la 9 martie 1942) ştie să o facă, „La mulţi ani, maestre!”, să ne mai învăţaţi să iubim
4.cu replicile actoriceşti în braţe plină de lirism şi inspiraţie mă grăbesc să prind toate secundele propice iubirii, să prelungesc un sărut dincolo de scenă, dincolo de clişeu, dincolo de capătul nopţii cu speranţa că el nu este actorul grăbit
al Laurei Stoica, de la dispariţia căreia se împlinesc deja trei ani

5.am o pasăre în piept care ştie totul despre poezie şi care îmi împrumută aripile seara când vreau să zbor într-o lume imaginară, lumea în care ea vorbeşte despre mine şi eu vorbesc cu ea despre dragoste, pasărea aceasta îi aparţine lui Charles Bukowski (decedat la 9 martie 1994) şi se numeşte „Bluebird.”
Bluebird
by Charles Bukowski
there’s a bluebird in my heart that
wants to get out
but I’m too tough for him,
I say, stay in there, I’m not going
to let anybody see
you.
there’s a bluebird in my heart that
wants to get out
but I pur whiskey on him and inhale
cigarette smoke
and the whores and the bartenders
and the grocery clerks
never know that
he’s
in there.
there’s a bluebird in my heart that
wants to get out
but I’m too tough for him,
I say,
stay down, do you want to mess
me up?
you want to screw up the
works?
you want to blow my book sales in
Europe?
there’s a bluebird in my heart that
wants to get out
but I’m too clever, I only let him out
at night sometimes
when everybody’s asleep.
I say, I know that you’re there,
so don’t be
sad.
then I put him back,
but he’s singing a little
in there, I haven’t quite let him
die
and we sleep together like
that
with our
secret pact
and it’s nice enough to
make a man
weep, but I don’t
weep, do
you?

6. nu în ultimul rând toate sunt la superlativ, mă simt chez moi de parcă dragostea ar fi casa mea dintotdeauna şi aş cânta ca Bob Crosby, fratele lui Bing pe care îl omagiem astăzi, ( şi el a încetat din viaţă la 9 martie1993)

Way Back Home
by Bob Crosby And The Bobcats

The roads are the dustiest
The winds are the gustiest
The gates are the rustiest
The pies are the crustiest
The songs the lustiest
The friends the trustiest

Waaay back home (back home!)

The trees are the sappiest
The days are the nappiest
The dogs are the yappiest
The kids are the scrappiest
The jokes the snappiest
The folks the happiest

Waaay back home
Dont’ know why I left the homestead
I really must confess
I’m a weary exile
Singing my song of lone-li-ness

The grass is the springiest
The bees are the stingiest
The birds are the wingiest
The bells are the ringiest (the hearts…)
The hearts the singiest (the arms…)
The arms the clingiest

Waaay back home

(What about the sun?)
The sun’s the blaziest (and the fields?)
Field’s the daisiest (and the cows?
Cows the graziest (and the help?)
The help’s the laziest.
The boys (are the witiest)
The girls (are the prettiest)

Waaay back home

(The pigs are the snootiest)
(The owls are the hootiest)
The plants the fruitiest
Stars the shootiest
(The grins the funniest)
The smiles the sunniest

Waaay back home
Dont’ know why I left the homestead
I really must confess
I’m a weary exile
Singing my song of lone-li-ness

The food is the spreadiest
The wine is the headiest
The pals are the readiest
The gals are the steadiest
The love the liveliest
The life the loveliest

Waaay back (Waaay back)
Waaay back Home (No place like home)
Sweeeet home

7.şi toate împreună parcă seamănă cu titlul unui film în care a jucat Ornella Mutti,

ornella-mutti

ornella-mutti

care azi împlineşte 54 de ani, e vorba de „Innamorato Pazzo” cu Adriano Celentano
Acestea sunt simptomele după ce se instalează îndrăgosteala în inima Galei. Acum dacă v-am dezvăluit semnele dragostei galactice aştept şi simbolurile voastre.
Să vorbim despre cum se învârte cerul când suntem îndrăgostiţi şi despre ce culoare are noaptea.

UPDATE
ce putea fi mai potrivit decât o voce caldă şi o melo care mie îmi străpunge sufletul de fiecare dată, de la Teona mi-am permis să aduc o melodie în interpretarea ei şi a prietenilor, o melo de zile mari, de îndrăgosteli de neuitat

21 comentarii

  1. Gala, tu esti artista.
    Eu nu am tinut sirul semnelor. De fiecare data au fost altele. Dar ceva a fost la fel. Lumea este mai frumoasa;dispare orice urma de tristete.Cineva mi-a spus ca am intinerit.Am vazut magnolia din fata unui bloc vecin mai frumoasa ca niciodata. Am fost atenta cu cei din jur, am ratacit pe alei pe care mai trecusem, fara sa le fi inteles linistea..


  2. Universuri puse împreuna [cu / si universul dragostei].
    Acum pot sa ma culc linsitita🙂.


  3. gina
    semnul cu magnolia e superb😉
    drumurile neintelese se deschid asa e
    asta e arta sa stii sa traiesti cand iubesti😉
    manon
    universuri asociate😉 daca ar fi impreuna poate ar fi si mai intens
    o seara frumoasa


  4. tu ai intr-adevar un stil al tau. postarile tale sunt ca un caleidoscop… la fiecare miscare a vreunei pietricele, toata viziunea se schimba… sunt, deasemenea, si foarte complexe… supraetajate si supradimensionate… ca si cum tu folosesti mai multe perceptii.🙂 …este un melange tare interesant.

    nici dupa ce am citit, nu as putea ghici cine dintre toti cei mentionati te-au dus cu gandul la indragosteala… gggg.
    dar, pot sa-ti spun ca atunci cand te indragostesti totul capata valente iesite din comun… ca cerul abia te mai incape de cat de urias esti, ca noaptea devine o matca fidela a sufletului, ca incetezi sa mai fii doar un om… ca si cum lumea nu mai functioneaza dupa aceleasi legi, cand de fapt tu esti cel care nu se mai poate „aplica” la ele… din pricina unei expansiuni a sufletului.🙂

    la cat mai multe iubiri galactice!


  5. revin cu indragosteala in cateva ore
    ma duc la o ora de Gender Studies.
    azi vorbesc despre gender si educatie. sau trebuia sa vorbesc. sa vezi ce frumos o intorc inspre indragostire si diferente gender. ca tot de educatie tine🙂 in rest – vor citi cursul teoretic si pe hartie.
    azi – iubirea e la masa mea, datorita tie, Gala!


  6. ce frumos, gala …


  7. lumsa
    stii ce se intampla? am vrut sa fac un calendar in primul rand pentru mine sa-mi amintesc de cei mai iubiti dintre galateni de cate ori deschid blogul😉, dar un calendar simplu nu ma satisface, atunci am incercat de fiecare data cand ii adun pe cei dragi din ziua respectiva sa caut firul rosu intre ei;)
    de aici cred imaginea de ziggurat, sper sa nu fie turnul babel😉
    apoi vis a vis de ceea ce mi-a adus aminte de indragosteala …. poate fi oricare dintre cei mentionati dar a inceput de la filmul ornellei mutti🙂 si apoi m-am trezit pe parcursul calendarului ca sunt inclusa oarecum in el
    viziunea ta
    „cerul abia te mai incape de cat de urias esti, ca noaptea devine o matca fidela a sufletului, ca incetezi sa mai fii doar un om…” trece dincolo in universul paralel, in universul liric si vorbeste cu sufletul pe masa despre iubire,mi-a placut mult🙂
    la cat mai multe iubiri celeste/uriase si tie


  8. teona
    bine ai venit;)
    ma bucur sa te avem langa noi
    poate ne dai un link spre tine si spre o piesa de-a ta care vorbeste despre indragosteala🙂
    vocea ta ar fi cel mai bun liant intre cuvintele noastre si inima


  9. angelita
    ma faci sa zambesc si sa zbor:)
    daca ti-am adus dragostea pe masa inseamna ca sunt bun ciocolatier
    problema este ca trebuie sa ma legi la gura altfel o mananc …
    vreau si eu la cursul tau…gender si educatie, gender si educatie sentimentala ? suna interesant, cred ca daca o intorci catre dragoste iese una din fustele tale socratice la iveala si trage liricul dupa ea, daca e si interactiv ooo doamne ce n-as da sa fiu acolo🙂
    sa ne spui cum a evoluat


  10. revenit seara deja.
    e un curs frumos indeed. de fapt, am transformat un curs de hermenutica a relatiilor interpersonale pe care il tineam in vremurile tineretii mele profesorale la filosofi.

    am mers pe patternuri. sunt socratica in tot ceea ce fac, mai putin in viata interpersonala (sic!). diferente dintre manifestari ale indragostirii la femei si barbati. a iesit o chestie de consiliere filosofica pana la urma. chiar daca acest curs este tinut pentru studentii de la antropologie.

    e cursul de studii gender, pe care il joc cum vreau eu, ca numai feminism nu iese. decat din acela mascat si ascuns printre fuste. hi/hi!

    am ajuns la modele de iubit. si am mers pe Ortega y Gasset(Studii despre iubire) si Sthendal (Despre iubire). apoi am cotit lent pe Schopenhauer, si le-am dat studiu de caz. am tot discutat.
    cel mai interesant a fost insa ca ei isi doreau retete personale.
    poate sa scriu un retetar? as face ceva bani si as veni la tine in vizita🙂

    mananca tu toata ciocolata. o meriti🙂


  11. angi
    dau tie ciocolata, multam fain de curs😉
    iti invidiez studentii😉
    scrie scrie retetarul vreau si eu sa citesc, cat despre vizita ooo ddadada🙂
    dar nu mai e mult si vin Pastile🙂
    clujul ne mananca cu ciocolata cu tot


  12. eu m-am lasat de meserie dar e superb sa pot gusta cu obiectivitate s seninatate minunatiile clor ce inca mai au curajul si nebunia sa se indragosteasca😀


  13. vaduva neagra😉
    tu esti periculoas cand iubesti o spune numele :))
    glumeste gala
    nu-s indragostita fac pe vaduva vesela sau mai bine zis remember🙂


  14. e frumos si asa😀


  15. vaduva neagra
    iarata-ma uitasem sa spun bine ai venit, deja te inclusesem in lumea mea si am uita de bun venit,
    te mai astept cu drag🙂
    incerc sa ma fac iertata de lipsa de politete cu o melodie http://www.youtube.com/watch?v=VO5CNpRREFU&feature=related🙂
    iau si basma si cercei sa ma ierti


  16. asa. intai. scrieti toate tor felul de lucruri interesante. sunteti un cerc super interesant.🙂

    doi. vad o luna plina pe cer. intotdeauna imi da fiori. nu stiu de ce…. pentru ca de obicei dorm prost pe luna plina… dar ma gandesc la…. la…. indragostiti!!!!🙂 evident. si la cum le-o fi dat lor prin cap sa-si promita luna… si cat mister a ascuns ea pana nu de mult…
    de ce ti-am spus asta? pentrui ca ma gandesc ca tu ai putea face o mica opera de arta din subiect… iar mie mi-ar placea s-o vad.
    pana atunci, ma duc pe postul urmator. voi scrieti cu o pofta de invidiat!🙂


  17. promit sa fac o disertatie pe marginea lunii🙂
    sau deasupra lunii de ce nu pana atunci gasesti ceva din gusturile mele vis a vis de luna aici
    http://lemondegala.blog4ever.com/blog/lirarticle-257534-1197409.html#commentaire
    si aici
    http://lemondegala.blog4ever.com/blog/lirarticle-257534-1059295.html
    si aici
    http://lemondegala.blog4ever.com/blog/lirarticle-257534-1023379.html
    :)) lumsa o zi frumoasa gala iti da o bucata de luna pe paine😉


  18. gala iti multumesc, bine te-am gasit😀
    eu ar trebui sa imi cer scuze ca nu am adus cadou😀 dar remdiez imediat😀

    preferata mea😉


  19. hmmm…bre Gală galesă, greu de zis… nu prea stau sa studiez pe moment, da-i bine rau, desi destul de rar! hihihi oricum mereu apare o stare asa :
    http://www.youtube.com/watch?v=WCc21CDkUiA , ii prima dragoste retraita… si melodia de atunci,
    dar pot sa ascund si o Bluebird uneori…
    mde, toane de dragosteala! hihihi


  20. vaduva neagra
    fugi repede la aghi si voteaz-o tocmai iese regina galei babelor
    si mie imi place mult , multumesc de cadou
    aghi
    wooow faina indragostire si senzuala bre
    si starea e perfecta o sa ti-o fur intr-o zi (pe melo😉 )


  21. […] un mister personal vs comuniune duală? 7 trepte ale decăderii dragostei 16/03/2009 Despre îndrăgostire am vorbit cu ceva zile în urmă, apoi am propus o discuţie despre sacru şi profan în cuplu […]



Lasă un răspuns

  • cadran

    Martie 2010
    L M M M V S D
    « Feb   Apr »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • Martie 2010
    L M M M V S D
    « Feb   Apr »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
