h1

premiile lili

20/11/2010

De ce v-am chemat aseara la Gaudeamus la Tritonic?

S-a lansat volumul….cum care? Va spune Lucia Verona mai jos:
,,Volumul care cuprinde cele mai bune texte citite în festivalul de literatură Premiile Lili, ediţia I, 2009 are 10 autori. Unii au luat premii, alţii au fost foarte aproape de a le lua. Dar intenţia noastră nu a fost de a stabili ierarhii, ci de a descoperi autori talentaţi şi de a le oferi o şansă.

Iată-i, în ordinea în care apar în carte:
POEZIE
Alexandra-Emilia Bucur- marele premiu
Carmen Nicoară-premiu pentru poezie
Traian Rotărescu
Ştefan Alexandru Ciobanu
Octavian Perpelea
PROZĂ
Renata Carageani- premiul pentru proza din partea juriului bloggerilor
Mălina Aniţoaei-premiul pentru proza
Adrian Voicu – premiul pentru proza din partea juriului bloggerilor
Adrian Socaciu
DRAMATURGIE
Oana Stoica-Mujea -premiul pentru dramaturgie

Unii dintre ei au cîte un volum publicat, poate chiar mai multe. Alţii îşi vor vedea prima dată numele tipărit. Şi unii şi ceilalţi au emoţii.”

Pentru mine a fost o surpriza…. s-a nimerit sa fiu in Bucuresti la lansarea „Premiilor Lili”.
In sfarsit am vazut scris negru pe alba celuloza ceea ce nu avusem curajul sa vad in ani de zile.
A fost un sentiment ciudat la inceput. Ma ascundeam in spatele oamenilor veniti acolo cu drag, sa vada cine ce mai scrie, n-as fi vrut sa se stie ca sunt si eu acolo… cateva poeme pe un volum superb scos de Tritonic la initiativa Luciei Verona si a Stefaniei Cosovei, carora le multumesc pentru acest pas pe care l-am facut. Sper sa nu ma opresc aici, sa am curaj sa merg mai departe.
Pana la urma am avut o secunda de transa cand am pus mana pe carte, am deschis-o si am citit din poezia mea ca si cum as fi fost altcineva care citea pentru prima data. Apoi cuvant de cuvant ma regaseam. Si mai mare mi-a fost surpriza cand am gasit un poem pe care nu ma asteptam sa-l vad acolo…sper sa se mai bucure cineva impreuna cu mine cand il descopera.
Si sper sa va bucurati si voi daca dati peste volum prin librarii…lectura placuta.

23 comentarii

  1. Spui ca volumul este superb!Ma bucur!Poti sa-mi spui si mie cate pagini are?


  2. […] Premiile lili Sat Nov 20, 2010 21:00 pm De ce v-am chemat aseara la Gaudeamus la Tritonic? S-a lansat volumul….cum care? Va spune Lucia Verona mai jos: ,,Volumul care cuprinde cele mai bune texte citite în festivalul de literatură Premiile Lili, ediţia I, 2009 are 10 autori. Unii au luat premii, alţii au fost foarte aproape de a le lua. Dar intenţia noastră […] […]


  3. Malina,
    are 171 de pagini, iar de la 101 la 119 esti tu 🙂
    Sper sa ajunga si la tine cat mai repede.
    Felicitari!


  4. Bine-ai revenit, felicitari si tot înainte, Gala!


  5. Multumesc!


  6. Mel,
    mercic mult, 1001 bizous


  7. 🙂 felicitari, Gala mea 🙂
    vreau sa vad si eu hartia 🙂


  8. […] iluzie găsesc la Tavi … De la Andi aflu că Romeo şi Julieta sunt de găsit la Mizil! Pe Gala o regăsesc cu bucurie premiată între coperţile unei cărţi. Un bun început. Despre o […]


  9. angela,
    cum facem sa-ti dau celuloza? Tritonic….
    flavius,
    mercic mult bucuria e si a mea
    mel,
    nu mai inteleg nimic….ce are lili cu izmenele? 😦


  10. Felicitari :)o sa caut si eu cartea.


  11. FELICITARI ! FELICITARI !
    Tu – care stii prea bine ce precar e umbletul meu aici pe…ferestre… era Gala timpului :)!!!
    xxxx,j


  12. FELICITĂRI, Gala!!!


  13. Gala, îti recomand un roman excelent, aparut recent:”La Femme qui tremble – Une histoire de mes nerfs”, de Siri Hustvedt, sotia cunoscutului autor Paul Auster.

    Cum te cunosc, subiectul te va pasiona si i-ai face o super-recenzie… 🙂

    E vorba despre misterele invizibile ale eului nostru, de-acea stare ce ne da impresia ca nu ajungem niciodata sa ne auto-cunoastem profund, asa cum ne dorim, ca si cum în noi ar exista 2 persoane, un eu initzial si un eu strain, necunoscut. Am auzit-o pe Siri azi (la France-Inter), explicând într-o engleza pura(East Coast) originea romanului sau: a încercat sa înteleaga natura unui fenomen fizic(tremurat brusc, incontrolabil!) trait pentru prima-data la decesul tatalui ei, „ceva” pe care nu l-a putut compara cu nimic experimentat înaintea acestui dureros eveniment. Mentioneaza ca aceste mistere neîntelese ne pot fragiliza si pune viata-n pericol la un moment-dat. Abordarea subiectului e interesanta, caci personala si curajoasa, Siri recurge la neurobilogie, psihiatrie si-n final la literatura, într-un mod lucid si riguros, dincolo de patologiile psihice, de suferintza, de angoasa…
    ===
    Banuiesc ca înca nu a aparut în româna, asa ca daca doresti sa-l citesti în franceza, te rog sa-mi spui „dincolo” si ti-l expediez asap, O.K. Poutous et à+!


  14. […] ciudat, Catalinix, Alexandra Cel Mare, Teodora, Zamfir, Mârlanul, Madiblog, Lala Ştireanu, Lemondegala, Ion Dascălu, Tanya, […]


  15. La Multi Ani! 🙂
    Un an cu inspiratie si tot ce te face fericita!

    cu drag


  16. Daca esti interesat de link-exchange astept un mail pentru detalii


  17. Frumos blogul. Te asteptam si pe la noi sa faci cunostinta cu niste carti bune: http://www.e-carti.info ; si daca iti place poate ne sprijini si cu un link. Multumim anticipat.


  18. Salut! Te intereseaza un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/


  19. Pe unde ti-e imbecila de madam Moluz ? Pe cine mai mananca „domnia” sa de cur?
    Daca n-are pe cine o invit sa-mi roada bucile, draga doamna Gala:)))))


  20. Salut,
    Am si eu cateva site-uri cu page rank-uri 2 si 4.
    Daca vrei sa facem un link exchange avantajos sau mai multe da-mi te rog un add pe mess la id : francesco_da_gama sa vorbim mai usor.
    Astept un raspuns oricare ar fi el.
    Numai bine!!!


  21. DO you have an English version this post??


  22. sunteti interesat(a) un link exchange sau banner exchange cu Produsebio.com ?

    Astept un raspuns pe adresa de e-mail ..

    va multumesc !


  23. Felicitari, la mai multe si… La multi ani!



Lasă un comentariu

  • cadran

    noiembrie 2010
    L M M J V S D
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • noiembrie 2010
    L M M J V S D
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930