h1

„La mulţi ani!” fetelor, câte un cadou pentru fiecare

08/03/2009

„La mulţi ani!”, tuturor femeilor, faceţi din ziua de astăzi o zi specială amintindu-vă despre voi, despre toate bucuriile, frumuseţile vieţii, satisfacţiile şi împlinirile pe care le-aţi avut .
Aş fi vorbit cu voi astăzi despre frumuseţe, despre tandreţe, despre iubire, despre senzualitate, despre bunătate, despre credinţă şi despre creaţie, căci toate acestea sunt puterile voastre, ale noastre ale femeilor, însă am să includ toate cuvintele pe care vi le-aş fi spus într-un cadou pentru fiecare dintre voi, cele care treceţi prin lumea Galei, v-aş fi dăruit o bucată de soare, o felie de bunăstare, o linguriţă de împlinire şi un kilogram de fericire, dar cum n-am reuşit peste noapte să mă transform în zâna albastră mă limitez la o floare, o fotografie şi o melodie.
Nu ştiu cât am să reuşesc să vă ghicesc preferinţele, însă intuiţia mea îmi spune că o parte din aceste cadouri vor fi pe placul vostru.
Ancoo
flori de cactus

flori-de-cactus-pentruancoo

flori-de-cactus-pentruancoo


-încredere
încredere

încredere


şi Mark Knopfler – True Love Will Never Fade (Berlin, live)

Alina
Narcise
narcise-pentrualinutza

narcise-pentrualinutza


-seninătate
seninătate

seninătate


şi CAT STEVENS – LADY D’ARBANVILLE

<>Andi</>
orhidee
orhidee-pentruandi

orhidee-pentruandi


-creativitate
creativitate

creativitate


şi COMPAY SEGUNDO -La negra tomaza

Anamaria
Liliac
liliac-pentruanamaria

liliac-pentruanamaria


-frumuseţea
frumuseţea

frumuseţea


şi Dean Martin – Everybody Loves Somebody Sometimes

<>Angela</>
Frezii
frezii-pentruangela

frezii-pentruangela


-senzualitatea
senzualitatea

senzualitatea


şi Serge Gainsbourg – Ne Dis Rien

Anna
Stânjenei
iris-pentruanna

iris-pentruanna


-şarmul
şarmul

şarmul


şi Biagio Antonacci-Iris

Aureola
Muşcate
muscate!pentruaureola

muscate!pentruaureola


-veselie
veselie

veselie


şi HARA-Cine

Codra
Hibiscus
hibiscus_pentrucodra

hibiscus_pentrucodra


-Cochetăria
cochetăria

cochetăria


şi El Tango De Roxanne – Moulin Rouge

<>Coreeny </>
Camelii
camelii_roz-pentrucoreeny

camelii_roz-pentrucoreeny


-naturaleţe
naturaleţe

naturaleţe


şi Frank Sinatra – One for my baby

<>Cristinutza</>
Trandafiri
trandafiri-pentrucristinutza

trandafiri-pentrucristinutza


-perseverenţa
perseverenţa

perseverenţa


şi Marius Bodochi – A fost o data

Deea
flori de lotus
floare-de-lotus-pentrudeea

floare-de-lotus-pentrudeea


-inocenţa
inocenţa

inocenţa


şi Milli Vanilli- Girl, I’m gonna Miss You

Fina
floarea-soarelui
floarea-soarelui-pentrufina

floarea-soarelui-pentrufina


-protecţia
protecţia

protecţia


şi Barry White-My First, My Last, My Everything

<>Gina</>
Lalele
lalele-mov-pentrugina

lalele-mov-pentrugina


-prudenţa
prudenţa

prudenţa


şi Jean Ferrat-La femme est l’avenir de l’homme

Lety
violete
violete-pentruleti

violete-pentruleti


-afecţiune
afecţiune

afecţiune


şi Julio Iglesias – Vous le femmes

Lucia
iasomie
iasomie-pentrulucia

iasomie-pentrulucia


-ludicul
ludicul

ludicul


şi Moby – Dream About Me

<>Lumsa</>
floare-de-colţ
floare-de-colt-pentrulumsa

floare-de-colt-pentrulumsa


-mister
misterul

misterul


şi Adriano Celentano – confessa

<>Manon</>
magnolia
magnolia-pentrumanon

magnolia-pentrumanon


-vivacitate
vivacitate

vivacitate


şi Garou – Reviens (Ou te cache tu)

<>Prudence</>
Crin alb
lys-blanc_pourprudence

lys-blanc_pourprudence


-eleganţă
joanbennett-eleganţa

joanbennett-eleganţa


şi Marc Lavoine – Toi Mon Amour

Stanca
panselute
panselute-pentrustanca

panselute-pentrustanca


– cutezanţă
 cutezanţă

cutezanţă


şi Vitas- Opera 2

<>Windy</>
flori de mac
floridemac-pentruwindy

floridemac-pentruwindy


-tandreţe
tandreţe

tandreţe


şi Bob Dylan-Lay Lady Lay

Şi pentru toate celelalte reprezentante ale frumuseţii, bunătăţii şi căldurii care trec prin această lume un mic semn de dragoste:
Margarete
Margarete-pentrufete

Margarete-pentrufete


-ascensiune
ascensiune

ascensiune


şi TUDOR GHEORGHE – Femeia, eterna poveste

30 comentarii

  1. multumesc din suflet pentru gandul bun si cald, cami!
    La multi ani!, din partea celor doi f.
    e tare multa frumusete aici!
    imi iau cadoul cu gandul sa revin sa studiez cand imi va fi greu.


  2. WOW ce magnolii grase si frumoase… asa cum îmi plac mie. Super incântata fata 🙂

    Felicitarea mea pentru tine o gasesti la mine pozitionata destul de discret caci am dat altuia misiunea aceasta. Te asteapta 🙂 🙂 🙂


  3. gala, multumesc pentru cadou 🙂


  4. La multi ani, Gala!!Mi-ai nimerit florile preferate…chiar nu-mi dau seama cum 🙂 Nu cred ca am spus-o pe blog!! M-ai pus pe gânduri!

    Foarte măgulitoare dedicatiile tale, multumesc/multumim!!!


  5. fetelor
    la multi ani!
    sper sa va fi placut si melodia si fotografiile si florile 😉
    fina frumusetea trage la frumusete asa ca bine ai venit
    manon
    mercic de dedicatii sper sa-ti fi facut placere ca si mie
    cristinutza
    dar din dar se face rai 😉
    andi
    am incercat intuitia 😉
    ma bucur daca a ajuns cu bine orhideea sper si cealalta parte din dedicatie sa-ti fie aproape


  6. LA MULTI ANI si tie si mersi ca te-ai gandit si la mine..de poza nu mai zic cum ai nimerit-o ca stii, iar de piesa …e cea care imi aduce aminte de cel mai frumos an din viata mea!!!
    Mersi mult..poop, Luciana


  7. lucia
    cum am ghicit poza nici eu nu stiu…
    mirosea a iasomie cred si avea sufletul tau 🙂
    la multi ani si o zi plina de dorinte implinite


  8. multumesc mult pentru cadou ,frumos gest,muzica buna si flori foarte frumoase


  9. Gala, am obosit ocolind atatea coclauri, pana sa ajung in casuta ta.
    Iti multumesc mult pentru ” pachetelul meu”:imi plac lalele, mai ales cele mov.( ma mai gandesc la simbol).
    Astazi, mai ales, ar fi trebuit sa fiu prudenta- in general nu sunt- probabil de vina este zodia.Cat despre mesajul muzical, m-ai prins.
    Iti doresc o primavara senina si un cer violet.


  10. gala, la multi ani si tie! chiar iubesc stanjeneii si pe antonacci,si sa stii ca m-am emotionat ascultandu-l!
    in ultima vreme ai devenit ingerasul de pe umarul meu drept: de cate ori te vizitez, imi aduci aminte ca trebuie sa invat pentru examenul de cinema( mai ales partea despre filmele mute).
    multumesc pentru tot, si uite si cadoul meu:





  11. carare daca faceam, nu gaseam atata bucurie, tandrete si drag !
    pentru tine si noi, toate care ne bucuram cu frumos si drag , alegem :Quasimodo, Frolo , or Phoebe.. 🙂
    posibilitatea de a ne innoi prin dragoste , ne confera o superioritate neta fata de …barbati…http://www.youtube.com/watch?v=Dj6LhJ3iteIa :):)grrr ( o sa-mi aud vijelii)

    xxx, j



  12. Gala
    multumesc
    ce matura frumoasa ai pus pentru mine
    si freziile si muzica.
    dar mai trag cu ochiul si pe la celelalte cadouri. sunt atat de frumoase 🙂

    acum ma gandesc ce sa caut pentru tine

    la multi ani!


  13. La multi ani!
    sper ca aveti o seara perfecta, asa cum au dorit-o toate femeile ascunse si neascunse din voi 😉
    leti
    bucuria mea e sa ii vad pe altii bucurosi
    gina
    si eu am tot lasat mesaje la tine azi nu reusesc sa intru cred ca batalia intre bloguri e in toi 😉
    cerul violet hmmm ma duce cu gandul in luna si acolo imi place
    anna
    am simtit eu ca ai trecut prin ganduri sa-mi soptesti cate ceva despre frumusetea frumusetilor in toate limbile 😉 si cu toate personajele mele ascunse 😉
    windy
    uite sunt ca noua ;), esmeralda iese la geam sa vada noaptea cu luna si sa-i transmita lui windy un mare multumesc si o mana de dragoste
    O noapte cat mai inflacarata in sentimente si bucurii


  14. Angelita
    vreau si eu un maturoi sa zbor mai repede la Cluj cu el 😉
    daca mi-l imprumuti pe al tau e ok 🙂
    daca nu ne dis rien ;))
    ma bucur daca ti-a placut cadoul am sa mai caut prin cufarul cu tezaure feminine pentru pasti 🙂
    o seara plina cu balonase de surprize placute


  15. pentru Gala mama

    pentru Gala femeie

    la multi ani
    tandrete, grija, profunzime 🙂


  16. wooow
    angelita pai tu mi-ai dat aripi, zbor si mai repede 😉
    multumesc vrajitorica a sufletelor


  17. La multi ani din partea mea tuturor fetelor, femeilor. Un sincer pupic pe obrazul rosu al fiecareia dintre voi. Meritul ca noi suntem barbati va apartine. Fara voi am fi fost niste palide umbre ale pamantului…
    Multumesc pt simpul fapt ca existati si ca imi faceti fiecare zi ce trece mai frumoasa.
    Va dedic o melodie: http://www.youtube.com/watch?v=D5MmWdDkVE4


  18. gala,
    m-ai emotionat cum nu-ti poti imagina. ai luat atata timp sa gasesti fiecareia dintre noi cate o floare, un simbol si o melodie. esti cu siguranta un om rar!!!!!!
    …daca o sa-ti mai si spun ca toata ziua de azi nu am primit o dedicatie atat de personala, n-o sa ma crezi. asa ca iti multumesc din suflet. mi-ai facut o bucurie nesperata. 🙂 sper ca ai avut si tu parte de ceva macar la fel de frumos…
    ps mi-a placut la nebunie „trio-ul”! promit sa mai elucidez din mister. 🙂


  19. lumsa
    daca voi ati fost bucuroase cadoul meu e perfect
    sunt incantata sa aflu ca a reusit sa placa si sa aduca un zambet pe buze gandul meu pentru voi
    cat despre mister….e incitant 😉
    sper sa ne intalnim mai des in mister cu mister si sa vorbim despre mister,ne va da aripi
    o zi plina de soare


  20. Valecano
    multumim, uite singurul barbat care s-a gandit sa ne felicite 🙂
    frumos gest frumos cadou si superba melodie


  21. va astept la aghiutza la votul babelor artistice si pe cei care ati adus propuneri si pe cei care ati asistat la spectacol si pe cei care acum auziti prima data de concurs 🙂
    http://aghiutzagol.wordpress.com/2009/03/09/9-martie-azi-aflam-a-mai-tare-baba-din-toate/#comment-367


  22. prudence tare tusata in inima ei cat un ghem de acest protret-in-dar, parca ai privit din paris direct in ochii ei si ai spus: asta este, in essentia.
    ce transparenta pot fi pentru unele priviri si cu linistita bucurie iti spun merci gala, t`es delicate et tres empathique.
    t`embrasse fort, et pour toi ~ une femme parle avec son coeur: http://www.youtube.com/watch?v=_QyvUwu08SY


  23. stiu si eu o femeie touchée care vorbeste cu inima 😉
    tocmai mi-a lasat o bucatica de cord in melodia lui roch
    multu si eu de touchée muzical
    o zi pariziana 😉


  24. aici amrevenit in mod special pentru valecano! l-am vazut pe „thread” si m-a bucurat curajul si eleganta lui de a felicita pe taote fetele de aici. 🙂

    esti un domn, valecano! eu am dat de doi barbati la telefon, pe 8, sunand sa le la-multi-anesc sotiile, si a trebuit sa le smulg urarea cu clestele… scuza lor a fost ca 8 martie este o sarbatoare comunista. poftim! dar si eu le-am zis-o: femeile, daca ra avea 20 de sarbatori, de orice factura… politica, religioasa, sociala sau latfel, nu ar fi nefericite. alas!
    🙂


  25. Ma simt magulit
    domn inca nu sunt, in adevaratul sens al cuvantului…am doar 22 de anisori :D…poate voi fi domn pe la vreo 35 de ani ca atunci am de gand


  26. am mai venit o data… ca maine stiu sigur ca nu voi avae timp sa ma plimb…
    de data asta am venit pentru ca daca tu ai 22 de anisori si te-ai gandit sa lasi uare de 8 martie pentru fete/femei multe si necunoscute, cu atat mai mult trebuie sa fii felicitat si incurajat!!!! 🙂
    te rog sa ramai magulit iar… dupa ce ajungi domn, adica la 35 de ani, sa fii tot ca acum! salveaza generatia de barbati nepasatori la nevoia de rasfat a femeilor!!!
    numai bine!


  27. valecano
    asa ca bine spune lumsa, oricum cred ca lumsa a vrut sa spuna domn in sensul de gentleman
    lumsa
    in general cei din occident considera 8 martie sarbatoare comunista
    in romania inca se mai pastreaza domnia de a spune sotiilor la multi ani si a le da macar o floare; da chiar tu unde esti? 🙂
    plimba-te cu privirea gandul si auzul de cate ori poti in lumea mea pana inventez intr-o zi o modalitate de plimbareala reala ceva teleportare in spatiul galactic


  28. Desi am nimerit intamplator aici, te felicit pt. combinatiile reusite dintre muzica si imagini!
    Mi-au placut si am petrecut clipe frumoase.
    Succes !


  29. Hiya very nice website!! Guy .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark your site and take the feeds also?I’m glad to find so many useful information here in the put up, we want work out extra techniques on this regard, thank you for sharing. . . . . .



Lasă un comentariu

  • cadran

    martie 2009
    L M M J V S D
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Blog Stats

  • Categorii

  • martie 2009
    L M M J V S D
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031